Monday, December 24, 2012

Kisah AKU n A Trip to Port Dickson Pt.2

Assalamualaikum, sihat ke semua? Harap-harap berada dalam keadaan yang baik hendaknya. Ok, ni entri last day kami kat Avillion. Just a short vacation, and of course untuk relaks-relaks je before nak masuk final exam.
Nama budak tomey ni Iman, lelaki tau bukan perempuan. Kerja dia menggigit barang, apa-apa yang aku pegang mesti digigitnya. Jari, of course lah kena, penuh air liur dia tadi. Henset aku pun jadi mangsa..huu, ganas-ganas..:-)
Breakfast untuk last day ni sama je, cuma aku makan banyak sikit sebab nak balik kan. Takut nanti lapar pulak..huk
Negaraku...tanah tumpahnya darahku...lalala
Tepat pukul 12 tengah hari, kami pun check out. 
Ni bukan tarian kebudayaan tau.. 
Negeri Sembilan ni panas betul, dua hari aku kat sini dah rasa macam Sahara. 
Sementara tunggu proses check out, dengar Gamelan jap..sedap jugak diorang main, tak macam yang biasa aku dengar kat UiTM..:-)
Bye-Bye Avillion, semoga berjumpa lagi!

Yup, dengan berakhirnya entri ini maka aku tutup percutian di PD. Overall semua OK. Customer service yang baik, pemandangan yang marvelous menghadap Selat Melaka dan juga trafik yang sesak (it's true)..:-p

4 comments: