Friday, October 8, 2010

Kisah AKU n Torrenting


this is bittorent..some kind of stuff that enable us to download any files..err,i meant full version download..actually, i used to know this stuff when i was 14..but, baru sekarang nak try..bukan apa, dulu internet slow la..sekarang ni bertambah baik and laju jugak..so, the story begun when aslah watch me playing imperial glory demo a week before aku balik rumah..so, dye kata dye nak la game 2 because aku ada yang versi full kat pc aku kat rumah..suddenly, bila aku sampai je aku tengok dalam pc aku kosong..rupa2nya my dad dah format pc aku..so,setelah puas mencari server untuk download this game..ada,tapi tak jumpa yang full version punya, knew that the only source is from bittorent..lantas aku mencuba nasib kat situ..so, pe kata kita luangkan masa dengan short review pasal game yang dipublish pada tahun 2005 nie..check it out..

so, ini ialah cover depan game nie..agak breathtaking jugak tengok mamat ni kan..actually, game ni ddah berapa kali dah aku habiskan..tak kira la level apa..tapi memang dah tahap veteran game rts jugak la aku ni..

basically, game ni menekankan dalam pentadbiran, simple je kan..dimana kita boleh mengawal salah satu daripada 5 major power kat europe which are the great britain, france,austro-hungary, prussia and russia..

dalam2 campaign map tu mestilah possibilities untuk war raged on tinggi, so game ini menawarkan pengalaman battle dalam 3d ek..land battle or sea battle as well as 5 historical battle..seperti dalam campaign map, hanya 5 major power sahaja yang boleh dipilih..erk, terlupa something, dalam imperial glory ini jugak ada tentera2 elit seperti spanish guerilla,portugese cacadores,mamelukes dan juga polish lancer yang boleh diunlock jika menawan nation2 yang ada special unit ni..so, game ni seperti aku cakap direleased on 2005, dapat memberi sedikit kepuasan kat gamers era napoleonic war sebelum tibanya empire total war yang released on 2009..dan itu telah terbukti pun apabila game ni senyap terus kat mana2 website, tak kira la forum, youtube or homepage nya sendiri..
nak tau lebih mendalam.. silalah pergi ke link dibawah ni
http://en.wikipedia.org/wiki/Imperial_glory

Money, Power, Respect..wah..apa pulak ni..ermm..ni la cerita kesukaan aku and hero nya juga aku admire,al pacino..kalau watak gangster and mafia bagi la kat dia,memang jadi..scarface ialah cerita yang di directed oleh brian depalma..lepas habis download imperial glory aku pergi download cerita ni..dulu pernah tengok tapi dah kemana la pergi cd nya..sekejap je aku download benda ni semalam..start pukul 0430 HRS and habis setengah jam lepas tu..semalam download speed dye first time aku tengok number 2, 500 kb/s..selalunya 30-50 kb/s je..maybe semalam malam jumaat kot..ha3x..

dulu aku dah main game scarface ni..jangan salah faham ek,game ni bukan nya stereotype cam game role playing game lain..dalam cerita sebenar, tony montana(al pacino) kene bunuh kan..tapi dalam game scarface pulak dye selamat and need to regain his drug empire from his enemies especially alejandro sosa..
Next Things To Download:

call of duty 2..teringin nak main game nie..sementara tunggu call of duty 7:black ops boleh la main kejap kan..bukan apa,cuma dah lama tak main game ni..bukan senang nak cari game2 camni lagi kat game stall..what..korang nak kata aku ketinggalan zaman..woi, sori la,semua call of duty aku dah main:1,2,3,4(1),5,4(2)..expansion untuk setiap game ni je yang aku tak main..

then, aku plan nak download movie godfather..it will took a lengthy tmi kan coz aku akan download ketiga-2 sekaligus..tak tidur malam la nie..tapi, the exact plan lepas aku habis muet speaking(13 okt)..hensem tak mereka diatas tu..dari kiri, micheal corleone, don vito corleone, santino corleone and fredo corleone..game godfather ni pun aku dah habis main jugak..

ceh..dia ni lagi..tak kenal?meyh aku cakap..ni al pacino jugak..dalm godfather dia pegang watak micheal corleone yang bakal ganti the don..berkarisma kan dia nie...

ahh..and finally i will download the imperial pack for napoleon total war and also coalition battle map pack and DLC..tapi ni aku plan nak download seminggu sebelum balik uitm because for napoleon total war, cd aku rosak so hari tu aku download pakai cd aslah..err..aslah jangan lupa bawak cd 2 nanti..in case kalau ada something happen..guys,da habis kot..for sesiapa yang pakai bittorent jugak aku recommend korang download accelerator sekali maybe dapat tolong lajukan lagi download speed..ok bye and happy torrenting..r n o..
................the end......................

No comments:

Post a Comment