Friday, October 1, 2010

Kisah AKU n Last Second Days at UiTM (SEM 1)

sob..sob..damn..this is the last day aku kat uitm untk semester 1 nie..sedih nye, hati ni berbelah bagi sikit..rumah pun rindu, uitm pun sama jugak tapi nak wat camne, rasa rindu kat bilik yang jadi tempat tinggal aku untuk 6 bulan yang lepas akan aku tinggalkan, hari ini adalah hari terakhirku bersama bilik K5/101..next semester dah tinggal kat kolej perindu pulak..okey la guys,aku nak cerita apa yang aku buat dalam 2 hari terakhir aku kat sini..let me start with yesterday..


walaupun si mujahid ni balik hari rabu,tapi apa salahnya aku letak gambar detik kebebasan aku kat bilik ni..akhirnya aku berjaya menghalau penjajah ni..selama 6 bulan dengan mamat ni,banyak yang aku belajar and also banyak jugak penderitaan jiwa dan fizikal yang aku dapat..bye mujahid..2 hari tanpa kau kat bilik ni memang best..hah3x..

waktu ketiadaan mujahid, aku menyibukkan diri dengan m'packing barang-barang aku..senang la nanti..masa yang tinggal boleh la aku gunakan untuk main LAN games dengan Fizi n Aslah..banyak kan barang aku..semester depan kena kurangkan sikit nie..maklumlah,nak kena kongsi bilik dengan 7 orang yang lain pulak..

sebelum

selepas

sebelum

selepas
malam tu..apa lagi..main game la sampai pukul 4 kat bik aslah, n sambung sampai pukul 6 kat bilik aku..tidur pas subuh then bangun nak dekat pukul 1..ok,hari khamis pulak..

kuar jap nak cari makan..pergi sorang2 jerp..celaka nye budak..malas tul..memang salah besar pulak aku call kau..last2 jadi deliveryman pulak..cuba korang perhatikan manusia2 yang nak naik bas tuwh..cam apa ek..bas rapid 604 and 603..thank you kerana telah membawa aku pergi tempat2 yang aku nak..tak lupa jugak kat bas rapid u80..hari ni main game dari petang sampai malam..ni la hidup aku..time budak2 lain berhangout kat kl,genting or shah alam..aku pulak dengan dunia aku..bukan apa,aku ni memang jenis budak rumah..err,i meant jarang nak g keluar2 nie..so,buat siapa2 yang kapel ngan aku memang bosan..ha3x..
hari jumaat..breakfast terakhir dalam bilik ni ialah secawan neslo and maggi..breakfast pukul brape..mestilah pukul 1.00..actually, plan malas nak pergi semayang jumaat tadi,lagipun nampak cuaca hujan..de excuse ni..tiba2,aslah n fizi datang..ahh,aku baru nak mencekik ni..last, ikut la jugak pergi pusat islam..pengakuan jujur ni...

>
cantik tak picture ni..aku yang snap..

aku dalam pusat islam..woi,dengar khutbah la,bukan nye jadi SS kat sini..erk SS, SYOK SENDIRI..alah,apa salahnya,janji aku tak buat bising..senyap2 jea ni..kalau orang nampak malu la aku..erm, petang ni sementara nak tunggu parents aku ambik,baik main game dengan fizi and aslah..aku dijadualkan keluar daripada uitm ni lepas maghrib..so, guys..ni la cerita aku kat uitm..semester 1 habis, so aku akan cuti panjang sikit pasni..nak buat apa ek farid..first,concentrate for muet, then aku nak g buat perhitungan dengan JPJ..kan dulu tak sempat nak amik P..pastu, boleh la rilek..for guys yang baik ngan aku kat sini..thanks..and ekslusif untuk kau aslah..kau memang dah berubah..
...................the end........................




No comments:

Post a Comment