Sunday, October 23, 2016

Kisah AKU n The Pride of Sagittarian

Assalamualaikum,

Minggu ni masih lagi attach dengan Tn'Go. A very hectic week I must say. But still under control. Okay lah, jom selak sikit apa yang aku ada untuk minggu ni.
Punya rindu dekat HQ, sampai letak gambar AlloyMtd Tower ni jadi wallpaper. Haha, propa sangat..-p
Takpe, cuma tinggal seminggu je lagi kat Bangsar South ni. Come November, I report to HQ balik..:-)
Lepas balik kerja malam Selasa hari tu, aku join geng-geng Otai main badminton kat Dewan Felda Sungai Buaya.
En. Gani pun ada main sekali hari tu..:-)
Tapi malu beb dengan Otais', dah macam orang tak pernah pegang reket aku main hari tu. Mana taknya, lama jugak tak main badminton sejak kenal boling padang tu. Stamina ada, skill kelaut. Haha
Semalam provide servis Uber kat akak aku. Dia nak hangout dengan kawan-kawan STPM dia kat Rawang before kahwin ni. Instead of balik rumah - aku pilih untuk tunggu dia habis. So, I had my lunch alone kat McD, and then..
Tak kisah lah orang lalu lalang depan bilik tengok aku pelik semacam karok sorang-sorang. Janji 1 jam tu gua conquer mic, remote. Haha!
Actually, it's a blessing to be a Sagittarian. Mengikut research - keyword utama untuk anyone yang berbintang Sagi ni ialah "Independence". Jangan terkejutlah kalau these guys ni mampu enjoy things walaupun bersendirian. For myself - tengok wayang, karok, shopping, makan, travel. Semuanya dah! That's why I don't give a damn kalau ada kawan-kawan yang tak nak join pun. As for me - duit ada, time pun ada. I can enjoy it by myself.

6PM - pulang ke Sungai Buaya. Malam sambung melepak dengan Brotherhood sampai 3 pagi. Lama sebenarnya dah tak gather bertiga, mana taknya si Afiq tu kerja shift. So, masa tak tentu. Dolah pulak study kat UNISEL, jarang ada kat sini. Aku je lah yang memanjangnya free..:-p

P/S: Next vacation plan confirmed - Bangkok & Pattaya (March 2017)

No comments:

Post a Comment