Monday, February 2, 2015

Kisah AKU n Dad's Role

Assalamualaikum,

Since ayah pun outstation kat Khartoum, most of tugasnya aku yang take over sekarang dari bayar bil-bil sampailah beli barang dapur. So, Jumaat lepas aku cash out some duit and plan untuk bawa family ke Rawang, beli household items plus makan luar walaupun gaji tak masuk lagi..:-)
Singgah TESCO beli barang dapur plus stok untuk si Faris tu. Seronok dia cuti seminggu, hari Ahad ni baru hantar bro ni balik Gopeng.
Lepas Maghrib, kami ke Restoran D'Arab Rawang. Memang dari dulu lagi plan nak makan Arabian cuisine ni dengan family. Time belajar kat UiTM dulu selalu jugak mengikut Mujahid tu before dia berangkat ke Afrika. :-)
Kalau bersembang dengan family ni tak lain tak bukan ceritanya pasal relationship je lah. Tak pasal hubungan, ada lah lari sikit pasal kerjaya. Entah lah mak, tak tau lah macam mana nak cakap. Payah sekarang ni..:-)
Haa ni lah dia Kabsah Lamb. Nasi kukus memang panjang betul, roasted chicken + lamb lembut je rasa macam cair dalam tekak. Overall, memang puas hati. Insya Allah kalau berkesempatan akan menyinggah sini lagi..:-)
Rare tak? Teringat time sekolah rendah dulu beratur panjang depan van semata-mata nak beli susu ni..huu
Dad's role apa kebenda ni main game..haha, yang penting dapat sambar The Sims 4 yang memang dah lama aku nak beli ni..haha! Gua ni sejak first edition The Sims tak pernah miss lagi..:-)

Cuti ada dua hari lagi, better rasanya kalau cari fresh leads banyak-banyak and buat marketing sendiri. Insya Allah rezeki Februari ni ada untuk aku. Amin

No comments:

Post a Comment