Sunday, February 8, 2015

Kisah AKU n Missile Drift 2015

Assalamualaikum,

Hari ni nak share pengalaman aku join satu event permotoran yang berlangsung kat Sungai Besi semalam. Event yang dinamakan Missile Drift Party ni dianjurkan oleh Speed City KL dengan kerjasama Selangor Turf Club, DBKL, PDRM dan juga PROPEL.
Dengar nama pun dah tau apa pengisian event ni kan. Obviously, it's a Drift Show!
Bak kata Afiq, muka kagum gila tengok drifter-frifter tu, tu yang tak pandang kamera langsung. :-p
Si Afiq ni kalau bawak pergi event macam ni bertambah semangat lah kalau nak sembang pasal kereta-kereta, dah macam kelas tutor pulak aku dengar semalam..haha
Ada jugak show from Stunt Bikers, serious shit bro-bro ni memang impressive. Control, stability semuanya ada. Kalau aku memang belum apa-apa lagi dah terhumban dah kalau bawak motor cam ni..haha
Dapat lah jugak tengok kereta-kereta drift ni. Majority drift car ni terdiri daripada kereta-kereta model lama. Yang baru ada lah dua tiga kerat. 
Dah puas duduk bawah, kami cari port atas pulak. Tang sini memang lagi clear boleh tengok drifter-drifter tu beraksi.
Dengan diorang ni je lah kalau nak ajak keluar pun, yang lain aku pun dah tak tau apa cerita hidup diorang sekarang ni.
Tak habis lagi tu muka kagum..haha, damn!
Some of pictures yang aku snap semalam. Yang jauh tu shot from bawah, yang gambar dekat tu daripada port atas..:-)
Memang awesome lah semalam. Tak rugi pun 3 jam lepak sini tengok drifter-drifter ni mempamerkan bakat diorang. 

Dalam pukul 1 pagi kami chow, lepak Ali Maju Setiawangsa dulu pekena supper. 3 pagi jugak sampai rumah semalam..:-p

P/S: Ni yang rasa nak melenjan balik game Need For Speed..haha

2 comments: