Friday, February 13, 2015

Kisah AKU n Confirmed!

Assalamualaikum, 

Minggu ni probably one of minggu terbaik yang aku pernah rasa sepanjang berkerja kat Trueventus ni. Successfully accumulate USD 6300 dan juga confirmed sebagai permanent staff kat sini. Huu, rasa macam berada diawangan pulak ni. Bayangkan, baru je minggu lepas aku cerita dah lost hope sebab takut tak dapat jadi confirmed staff by the end of this month. Alhamdulillah, Allah dah aturkan hikmah untuk setiap apa yang berlaku kat kita, cuma kita sebagai hambaNya kenalah sentiasa bersabar dan keep believing in Him. 
Hari Selasa, hari aku confirmed tu Abang Lan bagi aku lanyard ni, tapi akses kad dapat minggu depan katanya. Takpelah, benda boleh tunggu, pasni takdelah si Sandy nak bukakkan pintu lagi untuk aku..haha :-)
Good week for me, of course aku akan berusaha dengan lebih lagi untuk mencapai another level iaitu Senior Consultant, macam Kak Ernie cakap - need another 4-5 deals lagi to reach that level. Insya Allah semoga dipermudahkan. Amin

No comments:

Post a Comment