Saturday, January 31, 2015

Kisah AKU n End of January 2015

Assalamualaikum, 
Bulan Januari nampaknya bukan bulan yang menguntungkan bagi aku. No sales, weak leads generation, motivation pun agak low, strong prospect pun collapsing each day. Sangat merisaukan, but then still in one piece lagi and ready to kick some assess untuk Februari ni..:-)
Semalam dua orang kawan aku kat ofis ni dah resigned for a better job opportunity. Of course, rasa happy untuk diorang, and pada masa yang sama I know after this, my work routine akan jadi gloomy sikit without these guys yang memang havoc ni. Yang belah kanan tu Bob, yang kiri pulak Asri. Sedih pulak rasanya semalam, tapi nak buat macam mana. Ada peluang yang lagi better, grab je lah ye bro. Aku pun tak tau lagi apa nasib aku kat company ni. :-)
Malam semalam macam biasalah berembun sampai ke pagi. Malam minggu, malam berkarok dan melepak dengan brotherhood..huhu
Dapat bilik hujung pulak semalam. Dah la dekat dengan toilet, meja pun takde. Tu yang pakai tong sampah..haha
Semua masalah bulan Januari aku hilang beb bila jumpa diorang ni..
Tunjuk biceps pulak bro ni, tau lah tough..:-p

Habis karok, gerak KL terus minum malam sampailah 3 pagi. Macam tu lah rutin orang takde awek ni..lol. Tak bersedia lagi lah nak bagi komitmen, kerja pun belum stabil lagi ni. Tunggu lah ekonomi dah kuat sikit, baru lah boleh ready sikit

P/S: Orang kuat tidur ni biasanya lonely. Benarkah?

No comments:

Post a Comment