Saturday, April 6, 2013

Kisah AKU n Onyx's Souvenir

Assalamualaikum semua, dapat jugak rehat hujung minggu ni - mana taknya, dah 3 minggu berturut-turut rasa cam tak cuti, dengan EKSPO, Modul nya lagi - alhamdulillah, dapat jugak peluang nak bangun lambat..hehe. Malam semalam, aku, Joe, Yat and Pok Jad lepak-lepak kat Uptown Seksyen 24, pukul 2 pagi baru balik - Joe cakap nak bagi aku release tension and tengok nightlife sikit..huu, memahami betul la ko bro..:-) Pagi tadi aku subuh dalam pukul 7.20, pastu tidur balik and bangun dalam pukul 12 itupun sebab mak call. Katanya nak datang dengan ayah..good2, boleh lunch free hari ni..huu

Lepas lunch je, ayah bagi aku satu bungkusan - katanya Big Boss aku dulu bagi..hehe, bukak-bukak je ada banyak barang Onyx..haa, ingat lagi diorang kat aku - sori la bos, cuti UiTM sekejap sangat tak dapat nak menabur bakti. Takpe, insyallah saya dah grad nanti saya datang balik..:-)
Buku nota - sayang lah nak guna, nanti-nantilah..nak simpan dulu..:-)
Haa, yang ni aku nak guna waktu training bowls..hihi
Bukak je tin besi tu ingatkan lanyard..rupa-rupanya pendrive 8G special ada tag Onyx waktu PGCE, I guess..:-)
Yang ni pulak bukan barang Onyx, ayah aku bagi ..bapak pelik design mouse ni..flat je..:-p
Ni pulak ayah cakap sebagai ganti Parker aku yang tercicir waktu semester 3 dulu..:-) Banyak pulak pen aku sekarang, hari tu dah dapat pen laser, yang paling latest dah order spy pen (yang ada camera)..huu
Bila tengok barang-barang ni teringat pulak kenangan waktu jadi Management Trainee dulu..seronok sangat walaupun 4 bulan je, macam-macam aku dapat and of course banyak mengubah personaliti aku. Setahun lagi je nak grad ni..huu, cepat-cepat tak sabar nak masuk rat race.

No comments:

Post a Comment