Friday, April 19, 2013

Kisah AKU n Cuti!

Assalamualaikum dan selamat petang smua, dah masuk 10 hari tak update blog ni. Nampak benor malas nye, bukan apa teman ni baru je habis mid term exam semalam, ni dah ada kat kampung halaman pun..uiks? kampung ke? huu..ok lah, takde benda nak story sangat pun cuma peringatan untuk apa nak buat cuti midterm selama seminggu ni.
Menyelit jap gambar ni, hehe..minggu ni, start petang selasa sampailah khamis semalam aku asyik turun green je, tak taulah napa semangat sangat - sedangkan main sorang-sorang je. Yelah, macam aku cakap, benda ni kan terapi nak release tension since paper midterm memang hari-hari ada.
So far, setakat ni aku tak berdaya pun nak tarik kawan-kawan aku join bowls ni. Kalau ada pun, si Afzan dengan Azle, tu pun jarang..tapi at least ada jugak lah..:-)

Orait, now kita pergi kat list thing to do in this mid sem break:

a) Policy Analysis - Presentation Chp 2
b) ASEAN - Written Report for Philippines, and slides "The Asean Way"
c) Ethics - Written Report for Pacifism & Militarism
d) OB - study je lah..:-)

Tak banyak kan, ini semua sebab mid term exam sebelum break, kalau sem lepas. Exam lepas cuti, tu yang banyak benda nak cover time cuti..Ok laah, nak sambung tido balik ni...Bye!!

No comments:

Post a Comment