Saturday, May 6, 2023

Kisah AKU n Sambutan Hari Raya @ TAS

Assalamualaikum,

Semalam aku berkesempatan menghadiri jemputan untuk ke sebuah majlis sambutan Hari Raya di Taska Anakku Sayang. Ni taska Iman je ye, Fariq dah pindah masuk tadika. Huhu
Sebelum event, ada birthday celebration sikit. Tengok si Iman tu tak nak pandang kamera..:-p
Memang kami parents yang pertama sampai since both aku dan wife on-leave semalam. Lepas Asar amik Fariq kat LC, siapkan dia then terus gerak around 5.30pm. 
Antara juadah yang disediakan - mee goreng, nasi lemak, nasi impit, lemang dan juga kuih muih. Apa gambar tak kena dengan caption. Haha
Yang si Fariq ni malu-malu pulak jumpa member lama. 
Iman mentang-mentang dah boleh jalan, habis ditinggalkan kawan-kawan baby yang lain.
Eh ada budak enterframe pulak . Huhu
Ada lagi yang nak masuk gambar pun..Pfft
Tunggu apa lagi, pergi lah join main.
Haa dah lama sikit baru mau main sama-sama.
Makan time, apa yang sedih sangat muka ni. Nak masuk sekolah ni balik ke? 
Baru lah nampak cam gegirl sikit. Apkan daya rambut tak banyak. Haha
Sambung main.
Ramai jugak parents yang hadir hari tu, tapi diorang datang dalam range jam 6-6.30 petang. Maklumlah baru balik kerja. Aku jugak chill cuti hari tu. Cuti banyak, buat apa simpan..:-p
Sesi bergambar bersama ibu bapa.
Before balik dapat duit raya from cikgu. Eh, Fariq pun dapat jugak ni? Around 7pm kami bergerak pulang, menyinggah Bukit Sentosa cari barang sikit untuk event malam ni. Event apa tu?

Baiklah, malam ni aku jadi hos untuk sambutan Hari Raya family. Biasa buat kat rumah ayah, hat ni buat kat rumah aku pulak. Semoga dipermudahkanlah ye..:-)

No comments:

Post a Comment