Wednesday, May 17, 2023

Kisah AKU n Raikan Raya @ KL Convex

Assalamualaikum,

Seperti yang dijanjikan ada a few entri yang aku nak kongsi untuk cerita minggu terakhir Syawal 2023 aku tahun ni. Jom kita mulakan dengan open house Raya anjuran KLCC Holdings Sdn Bhd.
Pagi semalam kalau ikut plan asal nak carpool dengan Irfan, tapi last minute tukar plan pulak. Nasib baik aku baca WS, kalau tak pishang sampai ofis tapi member dah gerak dulu. So, aku pun drive lah ke venue majlis yang terletak di KL Convention Center. Dah lama tak drive kat pusat bandar ni, tu yang teruja tengok bangunan tinggi tu. Huhu
Sampai dalam jam 10.20 pagi, since event jam 11 so stay dalam kereta kasi setel apa-apa pending works dulu. Jangan lupa ambil gambar tiang, karang sesat lagi cam hari tu. Haha
Jam 11.15am, aku dan Irfan menuju ke main hall. Tapi memang tak ramai lagi tetamu yang hadir, maybe masih awal lagi. Kami pun tak dan nak makan dulu, ingat nak tunggu ramai sikit. Baru ada feel open house..:-)
Bersembang dengan En Samsul from KPM. Ohh lupa pulak, kami hadir ni adalah atas jemputan KLCC Parking Management Sdn Bhd (KPM) yang merupakan one of subsidiary didalam KLCC Holdings.
Tetamu dah start memenuhi dewan sekitar jam 12.30. Memang lah dah lunch hour, kami ni je yang excited datang awal. Bukan apa, nak elak jem..:-p
Korang tekalah gambar ni aku dapat from siapa? Siapa lagi kalau bukan from Iman. Haha. Aku dah agak, kalau si Irfan tu pegang phone memang confirm dia report kat bro yang sorang tu.
Ada jugak kenalan from industri such as Mr Fikry from Setel, Mr Syazali from Sysmantech, Mr KZ Sau from Enctech yang duduk satu table dengan kami semalam.
Dalam jam 2.30 petang, reps from Touch 'n Go bergerak pulang meninggalkan majlis. Bukan apa, kalau ikut memang nak ngeteh lama lagi tapi ada back-to-back meeting jam 3 dan 4. So, cabut dulu then masuk meeting sambil drive.

Okaylah, aku pun dah ngantuk ni. Esok kena gerak awal sikit since nak kena ada kat MITEC jam 10. Esok aku akan terlibat sebagai hos bagi rumah terbuka Raya Touch 'n Go Sdn Bhd yang akan berlangsung di MITEC. As BD, ni merupakan event terbaik untuk networking dan juga maintaining our relationship with business partners, vendors etc.

No comments:

Post a Comment