Wednesday, May 2, 2018

Kisah AKU n 2 Mei 2018

Assalamualaikum,

2 Mei dah? Cepatnya tahun ni, pejam celik tahu dah masuk bulan 5. Okay, cam biasalah seperti tahun-tahun sebelumnya. 2 Mei ni antara hari yang aku wajib ingat dan sambut dalam kalendar hidup ni. Why?? Untuk siapa yang close dengan aku diorang tau lah kepentingan 2 Mei ni. Huu
Selamat Hari Lahir yang kelapan buat DiariMcBride! Haha. Dah lapan tahun aku blogging rupanya. Tak sangka beb, dulu ingat buat blog suka-suka je, pastu menaip tu jadi habit sampailah sekarang dan In Sha Allah, sampai bila-bila. Blogging ni perlukan komitmen dan juga minat. Takde minat, takdelah komitmen. Bila komitmen takde, tu yang terbengkalai sampai tak update. Macam aku sekarang try jugak untuk keep this blog running with at least one entry per week. So far, progress as on May memang looks promising. Harapnya dapat lah kekalkan momentum tu..:-)
Sepanjang 8 tahun, aku menaip a total number of 880 entries dalam blog ni. Of course, saban tahun jumlah entri makin menurun. Biasalah, komitmen bertambah. 4 tahun pertama aku masih menuntut di UiTM. A lot of stories nak share. Belum tambah entries pasal politik lagi. Haha. Lepas belajar, masuk fasa kedua - alam pekerjaan. Tak banyak benda nak share pun. Cuma nasib baik sebab still ada kawan lagi, so ada lah aktiviti nak berkongsi. Huu
Today's onward marked the starting of fasa ketiga - building my own family with Ija..:-)

To wrap today's entry, bersyukur kepada Allah yang memberikan aku kekuatan minda dan fizikal untuk terus menaip disini. 8 tahun beb! Bukan senang nak maintain tu. Hopefully dapat terus blogging for many years lagi. Huu. Happy birthday sekali lagi untuk my handsome blog. Thanks for being my life diary..:-)

No comments:

Post a Comment