Sunday, October 25, 2015

Kisah AKU n Bad Week

Assalamualaikum, 
Untuk minggu ni, everything was okay for the first day. But keadaan jerebu kat KL memang teruk, sampai bau asap boleh masuk dalam office. Kat luar jangan cerita lah, dah rasa macam KL ni baru lepas kena bom..haha, asap sana sini.
This week merupakan minggu terakhir Danial berkhidmat dalam team kami. Sedih jugak sebab dah takde kawan bersembang. Anyway, esok ada dua lagi newbie masuk and bakal diletak dibawah my supervision..:-)
Last call katanya, taken around 5.30 PM hari Isnin lepas. Bagus betul, walaupun nak resign but terus commit dalam kerja dia. He's a good worker and I'm sure you can excel dalam career kau after this. It's just a matter of luck actually when you're working here, no matter how talented you are.
Aku pun rasanya macam dah tak lama dah kat sini, performance menurun drastically. Tak sabar nak tunggu 6/11, it marks my setahun work anniversary kat Trueventus ni..huu
Hari Khamis sampai je Terminal Bukit Beruntung, aku terus ke Mediviron. Memang dah tak tertahan lagi sakit tekak aku ni, dengan rasa nak demamnya. Kena diagnosed tract infection kat tekak, and dapat MC from doktor. Dapat jugak berehat hari Jumaat tu, sambil buat kerja okay..:-p
Malam hari Jumaat tu kitorang tak lepak pun, since aku pun baru nak start recover. Malam Sabtu dah fit sikit, Dolah pick up aku and Afiq untuk sesi melepak kat Afzal Rawang.
Dah pindah tempat Afzal ni, lagi besar and kemas. Customer pun ramai, mungkin sebab ada provide sisha kot kat sini. Tapi, Nasi Goreng Thai memang the best! Ada masa nanti nak bawak family pergi sini, tunggu adik balik dulu..:-)

Okay lah, nak pergi tengok Tyne-Wear Derby ni, Newcastle lawan Sunderland, one of the greatest football rivalry in the history of the English Premier League. Got to go chaps, bye!

No comments:

Post a Comment