Friday, June 19, 2015

Kisah AKU n Selamat Datang Ramadhan 2015

Assalamualaikum,

Masih belum terlewat lagi untuk aku mengucapkan selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada umat Islam diseluruh dunia ini. 
Ramadhan tahun ni agak special sikit since status aku sekarang ni pun dah bertukar from seorang student ke seorang full time employee. Memang pernah ada experience berpuasa time attach dengan ONYX dulu, but time tu contract basis je, plus kerja pun tak banyak sangat sekadar buat report je so tak berapa feeling sangat. 
So far sekarang ni baru 2 hari aku berpuasa kat ofis, memang letih jugak sebab dah kerja out-call client setiap masa. Kering jugak lah tekak aku ni, sampai ada part tu tengah nego dengan Agrobank, tiba-tiba hilang suara..lol. Pukul 4.30 petang habis kerja, balik naik KTM and sampai rumah dalam pukul 6.15 petang. Sempat lah buat database before berbuka, malam lepas Terawih boleh rehat..:-)

Okay lah, untuk menutupi entri malam ni, selamat berpuasa pada tahun 2015 ni semoga Ramadhan tahun ni lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya dan mendapat berkat dari Allah S.W.T. . Amin Ya Rabbal Al-Amin.

No comments:

Post a Comment