Thursday, October 31, 2013

Kisah AKU n Training SAF Pt. 1

Assalamualaikum semua, macam biasalah update seminggu sekali lagi nampaknya. Aku busy giler sangat ni, mana tak nya dengan research kena ammend, project proposal pulak tengah stuck, second article review pun tak buat lagi. So far, yang betul-betul nak siap pun dokumentari Malaysian Economy je. Tambah lagi busy dengan SAF yang bakal start pada hujung minggu ni - memang whatsapp aku tak putus-putus mesej keluar masuk. Nasib baik ada whatsapp, huu.. kalau tak, berapa lah habis kat messaging je.
Ok lah, entri hari ni ialah a part of SAF 2013 dimana aku bukan sahaja memegang jawatan Timbalan Pengarah Projek, but in line dengan aim aku tahun ni, iaitu menjadi  atlet SAF juga dengan mewakili fakulti untuk lawn bowls. One thing for sure, aku bukan manager lah kali ni, but urusan training semua dikelola oleh aku..:-)
Sebenarnya minggu lepas dah start training but segan lah nak update sebab aku dengan Aqmil je yang datang out of 10 atlet. Team perempuan langsung takde. But, tadi still team laki jugak yang rajin - ada 3 orang plus aku..:-)
Ni Aqmil, player petanque fakulti. Baru nak belajar main, but takpe - still ada masa lagi..:-)
Afzan, player SAF jugak tahun lepas. Kalau korang ingat lagi la..
Haha, lama ni tak main. Kekok pulak rasanya tadi...lol
Dalam sukan boling padang, focus is a must. Macam si Aqmil ni..haha
Nasib baik dapat rink best tadi, thank you Pn Haslah..:-)
Since Asmida pun belum turun coaching lagi, aku conduct lah basic training tadi. Ajar lah part rules & regulation, cara leretan etc.
Dapat jugak lah rasa jadi coach tadi..haha :-p

So, nantikan lah training part 3 minggu depan. InsyaAllah lebih ramai atlet yang sanggup turun. 

No comments:

Post a Comment