Monday, October 8, 2012

Kisah AKU n Humble Meal?

Assalamualaikum dan selamat pagi semua, pagi ini uolls. Semangat sikit! yang kerja selamat berkerja, yang ada kuliah 8.30 pagi - selamat sambung tidur dalam kelas..huu, mentang-mentang lah kelas aku hari ni start pukul 4 petang. Ok, entri pagi ni just nak habaq kat warga dunia ni yang semalam aku and housemate berjayalah jugak masak simple meal kami kat Sek 7 ni..huu
Apakah dinner semalam? Hehe, standard bujang - Nasi Goreng Warung Style. Mak tanya semalam, pakai perencah ke dok buat sendiri? Aku jawablah, penat tumbuk cili semua segala bagai..hehe
Apa macam? 
Tangan si Afiq ni melecur pulak gara-gara telur tadi tu. Dia ni pun satu yang dok pecahkan dekat sangat dengan pan tu, kan dah kena..
Korang tengok tu, sampai jambul pun dah naik keatas..aura kuat sangat kot. Maaf la ye kalau belakangan ni entri semua half naked..huu, aku kalau memasak memang tak pakai baju.
Penambah selera..konon lah sangat, one for you and one for me..:-)  Oops, terlupa pulak yang si Mujahid ni dah tak reti nak balik rumah ke apa. Maybe tidur rumah family dia kot.
Petua mak, lepas masak letak air sikit. Bagi turun segala benda yang melekat-lekat, senang nak cuci nanti.
Tadaa!! dah siap pun, so far OK je nasi goreng kitorang ni. Balik Raya Haji nanti nak masak yang lagi best pulak.
Itu lah story nya..:-)

No comments:

Post a Comment