Saturday, October 20, 2012

Kisah AKU n Happy Birthday Bro!!

Salam semua, lama tak update blog ni. Baru je lepas habis minggu mid term, 3 test yang mencabar, paper HRM buat taik hari Khamis lepas - rasa cam dapat kosong je, huu..yang lain-lain tu pun aku tak yakin sangat dapat recall glorious hour time semester 2 dulu..Ok, dah-dah la cakap besar tu Farid, nanti kena komen bukan-bukan. Someone is watching you now. Mana taknya, ada yang komen macam-macam pasal personaliti aku ni, lantak pi lah korang nak cakap aku apa, asalkan aku tak menyusahkan hidup korang.
Semalam lepas habis je koku HPD, aku sempat join beberapa orang kawan lama waktu foundation law. Still ingat Abang Nezam Crew? yup, itulah kitorang. Walaupun dah berpecah-pecah ke serata Malaysia ni, but still ada beberapa member yang saling ingat-mengingati lagi..huu. Hari ni birthday Abg Nezam, godbrother aku kat UiTM dulu, kini dan selamanya. 
Macam biasalah, sambut birthday ni memang nak ke fastfood restaurant je. Bukan apa, tempat agak convenience sikit nak lepak, sembang-sembang pasal life sekarang ni, nak jugak tau apa jadi kat bekas fakulti aku tu. Ouh, lupa nak bagitau siapa yang join semalam - 4 orang je, aku, Abg Nezam, Bieha and Ifah..yang lain kitorang try contact tapi tak dapat datang, maybe sebab busy kot. 
Kek takde la bro, sory ye..huu. to honor your big day, kitorang belanja malam ni..:-)
Ni la godbrother aku, Abg Nezam. Dari asasi sampai sekarang dialah yang banyak ajar aku tentang hidup. He's the one yang urge aku untuk buat self-improvement which sekarang aku dah buat a radical shift dalam hidup aku sebagai seorang student.

By the way Bro, Happy 30th Birthday..

No comments:

Post a Comment