Saturday, September 18, 2010

Kisah AKU n Study Group..


Aku sampai kat UiTM Shah Alam dalam pukul 1430 HRS..sampai je aku kat sane dah macam pekan koboi aku tengok UiTM tuwh..sampai kat kenanga lagi la..cam dalam game left 4 dead..mujahid and aslah dah balik tapi diorang pergi keluar..so,tinggal la aku and parents aku dalam operasi mengemas bilik aku yang dah macam makam raja tut..berhabuk bai..siap2 ngemas, 2 orang budak tu datang..sempat la aku bagi souvenir kat diorang..selepas itu,aku pergi keluar makan pulak dengan family aku kat plaza shah alam..sempat beli games lagi tuwh..lepas makan..aku dihantar pulang ke UiTM..malam tu pulak..aku,aslah and mujahid pergi la keluar makan kat seksyen 2..siap tengok adegan gaduh lagi kat satu restoran kat s2..nama restoran dirahsiakan..then..



yaa..nilah kitorang waktu malam pertama kat UiTM nie setelah lama bercuti..final exam pun dah hampir tiba..so,malam kitorang diisi dengan belajar and membuat revision sikit la..main game je yang lebih..kat mana pulak kitorang study tu..mestilah dibilik study yang d'provide kan kat kitorang..study punya study sampai la ta perasan dah pukul 3.30 pagi..kitorang decided untuk tidur je dalam bilik tuwh..waah..dalam aircond lagi tuwh tapi,sakit la jugak tengkuk aku nie..then,kami membuka mata kami semua pukul 6.30 pagi..g solat subuh then aku masuk bilik aku n sambung tidur..plan nak sambung study balik pukul 10.00 tapi terlajak tidur sampai pukul 11.00..so,cancel la gamaknya..itu je la story nye..

No comments:

Post a Comment