Monday, September 13, 2010

Kisah AKU n Second Day Raya

Hye gengs..hari ini aku nk cerita experience aku dlm hari kedua kita beraya tahun ni..seperti biase hari kedua, aktiviti d'penuhkan dengan menziarah rumah keluarga yang terdekat kat kampung..tidak seperti tahun2 sebelumnya..hari raya kedua kali ini kitorang yang terdiri daripada flotilla kecil yang dilengkapi 4 buah kereta: Vios,Waja 1,Waja2, Wira 1 n Wira 2 cuma melawat 2 buah rumah sajje..rumah moyang di bota kiri dan rumah kakak opah aku kt titi gantung..seperti biasa bagi reader2 yg setia m'baca blog aku, pictures d'sediakan..


pictures diatas d'snap ketika kami berada kat rumah moyang..jangan tanya umur moyang saya psal saya sendiri x taw..

still sempat b'posing sebelum flottila meninggalkan sasaran..

picture kat bawah ni pulak ketika kami berada kat titi gantung..cameraman do his job again and sacrifice himself..i think he should be award with the medal..ahh,mne boleh,"woi..adik,cepat amik gambar aku,asyik korang jea.."..ha3x,begitula ceritanya di sini..




Huh penat jugak walaupun cuma m'visited 2 rumah jea..sampai je kami di rumah opah..most of us especialy the keciks one n also sum of the teen m'lepak kt atas teratak bawah rumah opah yang telah d'deco oleh kami sehari sebelum raya hari 2..ni la pic yg dapat aku n adikku snap dlm 2 jam 2..



Dlm kul 1730 HRS cm2, aku n the others sepupu m'yebokkan diri kt court badminton depan rumah opah dengan bersukan,kami m'milih untuk b'main permainan fevret, badminton..meanwhile,uncle aku wat lg bbq kt tempat yg same..makan mende ni lagi getus hati aku..hah,pe lagi tengok la pictures kat bawah nie..

gaya seorang champion n net king..(picture d'bawah)

No comments:

Post a Comment