Friday, March 12, 2021

Kisah AKU n MCO 2.0 - Wk 9

 Assalamualaikum,

Maaf lewat sikit minggu ni, dah hujung-hujung baru nak update cerita last week. Maklumlah busy, aku pulak seminggu dua ni memang bertugas kat pejabat untuk sementara waktu. Ada a few kerja penting dan urgent yang wajib settle before end of first quarter 2021 ni.


As mentioned above, minggu lepas aku dah start masuk office starting Tuesday sampailah semalam. Dah lama tak merasa drive pagi-pagi camni sambil dengar JoHaRaRy. Ada tambah Ry kat belakang tu sebab ada Sherry join konti Pagi di Era. 

Biasa aku hantar Fariq pergi taska dulu, then terus ke KL. Sampai Bangsar South normally around 9am, depending on the traffic lah. 

Dah lama tak bernarsis dalam toilet ni. Haha

Pagi buat kerja pejabat. It's a part of my work scope berkaitan dengan our vision and mission to implement the Zero Surcharge for parking. Maknanya, pasni korang dah tak payah bayar 10% fi surcaj lagi bila bayar parking menggunakan Touch 'n Go.

After lunch mulalah meronda site-site parking kami disekitar Lembah Klang, jumpa client, buat distribution sticker etc. Letih beb, sebab aku akan plan 5 sites everyday. Traffic jem lagi, tu belum kira sesat (aku ni haruu sikit baca Map)..:-p

Kalau full day duduk office ni lah jadinya, masuk pukul 9 keluar jam 6 petang. Bila dah sangkut dalam jem baru teringat kenapa before MCO dulu aku selalu gerak pas Maghrib.

Haha, si kecik ni berspa pulak kat taska. Elok pulak diam, cikgu bagi pil tidur kot. Haha

Selsema pulak anak teruna ni, amik ubat kat Mediviron Sabtu lepas..:-)

Ahad layan first match MSL, Selangor FC menentang Sri Pahang FC. Kemenangan bergaya 3-1 dicatatkan oleh anak buah Netzel. Terbaik Red Giant!

Okaylah, itu je entri pagi ni. Dah petang-petang ni takde kerja sangat, sat lagi nak pergi pickup anak pulak. 

P/S: Selagi Bruce jadi manager, selagi tu lah aku tak nak tengok match Newcastle. Baik layan Selangor lagi bagus. Gameplay pun laju..:-)

No comments:

Post a Comment