Monday, December 25, 2017

Kisah AKU n Christmas Eve

Assalamualaikum,

Selamat Hari Natal to my friends out there yang beragama Kristian. I wish you a very jolly day! Alright, malam ni ingat nak share aktiviti berkhasiat aku bersama bro-bro Sg Buaya semalam. Malam Sabtu hari tu aku berkesempatan mengeteh dengan Afiq. Tengah syok bersembang tu si Dolah called ajak lepak, tapi memang tak lah kitorang nak datang Shah Alam. Time tu pulak dah pukul 12. Kesian, kami pun promise lah nak datang esoknya. Huu
Aku pick up Afiq around 10.30 malam and then made our way to U8 Shah Alam. Plan malam semalam nak tengok Jumanji dan berkarok. Tapi punyalah penuh manusia dekat MBO tu, tak pernah dibuat Space U8 penuh camni. Kami canceled tengok movie, pergi karok pun full jugak.
Singgah minum kat Subaidah sekejap sementara tunggu bilik kosong. Almost 40 minit queue beb! Sanggup. Haha
Sesi karok bermula tepat jam 12. Dua jam setengah je kami beraksi semalam.
Dah lama tak berkarok dengan diorang ni. Ada nak dekat 3 bulan jugak rasanya..:-)
Dolah pakai smart siap berkasut tu nak pergi mana? Haha. Taklah, bro ni sebenarnya kerja part time call center kat HQ Domino's. Semalam shift dia habis jam 11 terus datang sini.
Ni namanya OOTD tangkap muat. Habis karok sekitar jam 2.30 pagi. Biasanya kitorang last customer kat sini. On the way nak keluar memang ramai lagi orang tengah berkarok.
Macam biasa singgah melepak plus late dinner kat Al-Ali.
Inform awal-awal pasal tarikh raja sehari aku November next year. Huu. Korang jangan mengada tak datang. Aku starlight dahi sorang-sorang nanti.
Ni pulak cerita petang tadi. Since aku already canceled beli rumah kat Sungai Buaya. Tn Mustam offer aku tengok rumah lain dekat Bukit Beruntung. Okay jugak ni, not bad lah. Cuma tambah kilo sikit lah nak pergi kerja.. Okaylah, nak main Rome Total War jap. Huu. Apa siaa main game 10 tahun lepas. Apa boleh buat, laptop dah tak power. Tahun depan genap 8 tahun dia berkhidmat dengan aku tau. Never underestimate the power of loyalty..:-p

P/S: Menang jugak Newcastle after four straight defeat. The season starts here. Howay The Lads!

No comments:

Post a Comment