Sunday, March 8, 2015

Kisah AKU n Lepak Malam

Assalamualaikum,

Awal Mac ni macam -macam jadi kat office aku..haha, malas gua nak cerita. Tapi yang paling jelas, sorang lagi my bestfriend kat sini, Syafiq dah pun resigned for a better job opportunity. Good luck bro kat sana, ada masa nanti kita jumpa lagi. Untuk event baru ni belum nampak respond yang memberangsangkan dari Indonesia, but the progress is still moving but at slow pace.
Apa-apapun hari ni bukan nak cerita pasal progress projek Indonesia tu, tapi nak cerita macam mana aku overcome stress level yang meningkat saban hari ni. Hari minggu, bagi workforce macam aku ni memang ditunggu-tunggu. Macam-macam benda boleh buat sepanjang dua hari tu. Betul tak?
Tak dinafikan dengan berkarok bersama brotherhood Sungai Buaya merupakan salah satu terapi terbaik yang aku ada. Diorang ni memang setiap minggu available kalau nak ajak lepak, minum-minum, cuci mata, etc.
Gaji tak masuk lagi pun boleh nak keluar lepak, haha. Komitmen takde lagi beb, so memang ada savings dari bulan-bulan yang lepas untuk cover entertainment cost aku ni..haha
Plan hari tu nak karok 3 jam, tapi sampai Rawang pun pukul 10, memang tak sempatlah. 2 jam pun jadi lah, tu pun rasa lama semacam je.
Dapat bilik hujung lagi, dulu ada jugak tong sampah buat jadi meja dalam bilik ni. Semalam tong sampah pun takde..haha.
Dah kenapa ni? Nyanyi ke berjoget?
Around 12 kami chow and singgah Dhurbar dulu untuk sesi berkongsi cerita untuk minggu ni. Dah macam progress report pulak ada laporan mingguan..haha. Bukan apa, nak jugak tau cerita-cerita kat ofis orang lain, asyik mendengar cerita pasal ofis sendiri je..:-)

P/S: Kalau korang perasan, trend aku update blog sekarang satu minggu satu entri, kalau lebih pun mungkin satu dua je..haha, jadi lah dari tak update langsung.

No comments:

Post a Comment