Sunday, December 14, 2014

Kisah AKU n Konvo 2.0

Assalamualaikum,

Hari ni nak share sikit some of gambar-gambar studio time konvo aku 2 minggu lepas. Actually, dah lama jugak dapat pictures ni, tapi baru ada peluang nak update entri. :-)
Muhammad Farid B. Abd Gani - Ijazah Sarjana Muda Sains Pentadbiran dengan Kepujian. Bergelar sarjana jugak aku, dulu berangan je..huu. Bila tengok gambar ni rasa puas gila beb, rasa macam terbayar segala suka-duka hidup sebagai seorang pelajar UiTM dulu..:-)
Ketika menerima Skrol Ijazah daripada Vice Chancellor UiTM- Tan Sri Dato Ir. Sahol Hamid.
Bersama mak ayah tersayang yang banyak menyumbang sokongan fizikal dan mental. Dah macam anak tunggal pulak deh, dengan adik beradik and sedara mara yang tak datang time hari bersejarah aku ni..lol. Rasa bangga pulak bila mak cakap, aku cucu first yang hold degree untuk family belah mak..:-)
Ni pulak dengan akak aku - juga merupakan salah seorang dari penerima ijazah bagi Istiadat Konvokesyen Ke-81 di UiTM Melaka - degree holder didalam Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perniagaan - Pengurusan Sumber Manusia dengan Kepujian. Gila tak bangga mak bapak kitorang bila dua-dua kami berjaya menamatkan pengajian pada masa yang hampir sama.

Itulah some of gambar-gambar studio yang aku nak kongsikan dengan korang yang sudi melawat blog ni. Buat junior-junior yang masih menuntut, diharap belajar bersungguh-sungguh dan keep your focus, dah nak semester last ni memang senang hilang fokus. Whatever it is, I wish you all the best of luck okay!


No comments:

Post a Comment