Wednesday, December 24, 2014

Kisah AKU n Happy Holiday!

Assalamualaikum,
Selamat bercuti kepada rakan-rakan beragama Kristian yang menyambut Hari Natal esok dan juga selamat menyambut Tahun Baru kepada korang semua. Office gua start cuti esok sampai Khamis minggu depan..haha. Memandangkan ayah aku pun dah nak berangkat ke Sudan bulan 1 ni, kakak aku pun still kerja minggu depan, mak pun tak berapa nak sihat dan juga adik aku pun Matrik tak kasi cuti - so, end of this year kami takde kemana-mana pun seperti tahun-tahun lepas. 

But, bila dah kerja ni cuti seminggu ni rasa macam satu peluang untuk reform balik semangat yang hilang. Apa-apa pun, banyak plan nak buat cuti ni antaranya:
  1. Gunting rambut, shave bulu-bulu yang ada..lol
  2. Cari fresh leads - at least start OAB nanti mest ada 200 fresh contact.
  3. Personal follow up and tracking
  4. Tidur yang cukup - ni lah yang paling penting sekali..haha, biasa aku tidur sehari 6 jam je. :-p
  5. Business proposal dengan Fareez - nak jadi Land Broker..:-)
  6. RUSHFITTTT!!
So, itu lah dia. Kalau time study dulu plan cuti semester. Dah kerja ni jadi plan cuti kerja..haha

No comments:

Post a Comment