Monday, January 16, 2023

Kisah AKU n Ilhan Mikail's 5th Birthday

Assalamualaikum,

Malam ni aku nak share story sikit bekenaan anak buah aku, Mikail. Tanggal 4 Januari 2022 yang lepas merupakan hari lahir beliau yang kelima, so baru sekarang dapat celebrate sekali.

Malam Sabtu lepas Isya kami kerumah ayah. Sampai je tengok diorang semua dah ready, ada miscommunication sikit. Diorang kata supposed start lepas Maghrib, yang aku ni sampai lepas Isya. Haha

Kaunter makanan - ada bihun goreng dan aneka frozen foods untuk celebration malam tu, kesemuanya home made foods. 

Nyum-nyum..:-)

Bukan main brader ni beli fon baru..:-P

Amik gambar dulu before sesi memotong kek. 

Birthday boy dah ready nak potong kek tu.

Eh yang dia ni pulak beria-ria tiup lilin..:-p


Bergambar dulu sebelum potong kek. Ohh lupa pulak, tema malam tu kaler hitam. Aku ni memang banyak baju kaler hitam tapi banyak yang dah ketat. So sarung je lah baju Star Wars, ni je yang muat lagi.


Freestyle aku memang lain dari yang lain. Haha


Mak ayah bersama cucu-cucu yang comel-comel belaka. 


Tumpang lah jugak amik gambar seround dua. Hihi


Syok ya dik tengok ada banyak belon..:-)


Birthday boy bergambar bersama parents sebelum upacara memotong kek. Ada tanya kat Along, dah takde nak menambah lagi ke? Haha

Okay, makan time lah. Semuanya dah lapar, maklumlah last makan pukul 2 petang. Jam pulak dah nak pukul 10 malam time tu.


Yang ni cam biasa lah, dah ada opah depan mata. Memang mak bapak nak suapkan pun kena reject. Haha


Semua orang makan, habis tu Iman nak makan apa abah?


Haa awak minum susu je lah ye..:-)


Lepas makan, macam biasalah sesi bersembang. Antara agenda discussion ialah plan Raya dan juga annual vacation family kami tahun ni. Lama jugak berdiscuss, nak dekat pukul 12 jugak aku balik rumah time tu. Fariq aku tinggalkan kat sini, nak tidur dengan Mikail katanya.

Alright, that's the wrap of my second entry malam ni. Since aku pun dah takde game nak main, elok lah sambung tonton movie Angel Has Fallen. Dah dua malam layan prequel cerita ni, best jugak. Lepas habis ni ingat nak download series Jack Ryan pulak.

P/S: Okay ngam, Newcastle menang tadi. So kita naik ke nombor 3 balik. Sorry MU, dapatlah merasa beberapa jam kat situ..:-p

No comments:

Post a Comment