Wednesday, May 26, 2021

Kisah AKU n New Haircut?

Assalamualaikum,

Hari ni takde update pasal mini-series Reyne of Castamere, draf dah ada. Nanti-nantilah aku siapkan episode 3 tu. Aku tahu korang semua waiting kan? Haha, jom kita update real life pulak.

Minggu lepas, tanggal 20/5 aku memberanikan diri untuk ke barber shop dekat Sg Buaya ni. Niatnya nak gunting rambut yang telah aku simpan genap setahun yang lepas.

Sebelum. Seriously kalau tanya aku memang rimas rambut panjang macam ni, nak buat kerja apa pun tak jalan. Time makan tu kalau cekak hilang memang boleh termakan rambut sendiri lah gamaknya. Haha

Selepas. Perggh, bak kata mak muda remaja bhai.

Datang office dengan wajah baru, terkejut kawan-kawan ofis. Huhu

Lama jugak kerja kat office hari tu, maklumlah banyak kerja nak disettlekan. Buat pulak sekarang ni Parking department tinggal tiga staff je. Tengah syok meeting dengan bos boleh terpadam pulak lampu. Siot betul.

Haha, budak ni dah la takut serangga, buat pulak kat taska ada sesi mengenal rama-rama

Eh, kenapa berselfie dengan jersi Newcastle ni? 

Ya betul, semalam merupakan match terakhir EPL bagi musim 2020/2021. Last game kot, mesti lah kena tengok. Menang pulak tu 0-2 versus Fulham. Willock score lagi beb! Hopefully dia stay lah kt St James' Park.

And guess what, eventhough mula-mula nampak macam gloomy season for us. Berjaya jugak kami tamatkan liga di tangga ke-12. Okay lah tu, player pun ramai injured especially ASM dan Wilson yang proven lethal. Nasib baik sempat loan Joe Willock from Arsenal, memang terbukti penting dalam our relegation battle sampailah dapat tempat yang quite respectable jugak.

Thank you to Steve Bruce and the players for a memorable season. What a rollercoaster ride we had here. Howay the lads!

Rasanya, itu sahaja cerita untuk malam ni. Aku sekarang nak try main mod Fire & Blood untuk Medieval 2 Total War (M2TW). Baru habis download dan install pagi tadi, ada jugak try seround. Nampak promising. Mod tahun 2019, untuk game yang dah berusia hampir 15 tahun. Mana taknya, M2TW tu aku main dari zaman Asasi lagi. Haha

No comments:

Post a Comment