Monday, November 27, 2017

Kisah AKU n Happy Birthday 2017

Assalamualaikum,
Alhamdulillah, masih diberi nikmat kehidupan oleh Allah untuk terus bernafas diatas muka bumiNya ini.  Syukur aku panjatkan kepada Allah kerana menganugerahkan aku keteguhan dan kesabaran untuk mencabar kehidupan persis roda ini. 26 November 2017 merupakan hari ulangtahun aku yang ke 25. Muda lagi ke ni? Huu

Group pertama yang wish usia aku yang semakin tua tahun ni ialah my family. Mak yang pertama (11.59), followed by ayah (12.02), Along (12.06) dan adik (04.26). Between Along dan adik, cik tunang (12.19) pun wish jugak. Apa ni lambat, ingatkan awak orang yang pertama. Nasib baik dah belanja tiket Star Wars. Huu. Ada jugak lima orang rakan di FB yang sudi wish jugak  Thanks to Abg Lan, Abg Nezam, Zaza, Hanafi dan Ifah. Dekat group-group lain pun ada dimulai dengan "Penyet Deq", followed by "Bersatu Kita Warga UiTM"

Untuk tahun ni, memang berbeza dengan sambutan 2016.Tahun lepas kita ada surprise dimana bro-bro Shah Alam sanggup turun all the way from Shah Alam. Tahun ni pulak almost no celebration. Even budak-budak Quatriz ni pun tak tahu birthday aku time kami ber-barbeque malam Sabtu tu. Elok pun, kalau tau karang kena baling tepung pulak, tak pun kena humban dalam Selat Melaka tu. Haha

Dah 25. Achievement so far macam mana? Alhamdulillah, ada kerja yang stabil. Kereta pun reaching it's 3 years of service dan masih berfungsi dengan baik. Rumah pulak memang ada problem sikit tapi the direction is there. Cuma ejen aku tu kena proaktif sikit. Fikir kawan je, kalau tak dah lama aku cari orang lain. Perhaps one of limelight ialah my engagement Oktober lepas. Let's hope and pray that everything will be fine and diberi kesudahan yang baik.

Apa-apapun, selamat hari lahir kepada Mr. McBride. A special thanks juga for family and friends yang sudi wish dan mendoakan yang terbaik untuk aku. Semoga Allah membalas budi dan doa korang jugak. Amin In Sha Allah.

2 comments:

  1. Next year dah jadi suami sya, bolehlah wish punctual nanti😘..huu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti kalau tak punctual jugak tak tau nak cakap apa dah..Huu

      Delete