Monday, February 1, 2016

Kisah AKU n Family Time!

Assalamualaikum,

Entri pertama bulan Februari 2016. Welcome-welcome. Pagi ni saja nak story sikit sambungan aktiviti hujung minggu aku. This time entry dengan my beloved family pulak..:-)
Pagi semalam tengok-tengokkan adik aku pergi belajar kereta kat Institut Memandu KAMI kat Sungai Choh. 
Malam pulak kami sekeluarga ke TESCO Rawang. Dah lama tak berjalan-jalan malam macam ni dengan diorang. Since gaji pun dah masuk, tak salah rasanya share sikit dengan family.
Had our dinner at Santai. Last makan kat sini 2010, time aku nak masuk Foundation Law dulu..huhu
Kakak aku tu lagi 2 minggu In Sha Allah akan jadi tunangan orang dah..:-)
Mak ayah tersayang..:-)
Bersembang mengenai pelan jangka masa panjang...huhu
Singgah Sports Direct kat Level 2. Cari lah kot-kot ada jersi Newcastle yang baru. Hampeh betul, takde langsung. Bengong punya owner..:-p
Done mencari shawl, inner dan sebagainya..
Rembat kasut murah je kat Sports Direct, tak sampai RM 30. Tapi yang penting beli from the owner of Newcastle United FC. Ni Mike Ashley punya company tau..huu

Pukul 10 malam kami pulang ke rumah. Lalu highway naik LATAR, pastu tembus PLUS. Senang, tak payah nak redah jalan dalam yang berlubang-lubang tu. So, cuti Hari Wilayah Persekutuan hari ni, mana nak pergi? Sama-sama kita tunggu next entry!

No comments:

Post a Comment