Thursday, November 27, 2014

Kisah AKU n Happy Birthday 2014

Assalmualaikum, 
Yeah! I am officially 22 years old now. Haha. It's great, isn't. Dah 22 tahun aku hidup kat dunia ni. Syukur kepada Allah kerana memberi peluang untukku terus bernafas di muka bumiNya ini.
Hari Sabtu lepas aku bawak family pergi Shah Alam, then sekali lah celebrate birthday aku in advance kat De Palma SA. Time tu sebenarnya tak sihat sangat, sekarang ni pun baru start recover (hari ni gua MC beb, kena tonsil lah pulak)
Jumlah yang wish pun semakin tahun semakin berkurang. Entah lah, maybe sebab aku pun dah tak aktif sangat kat Facebook tu. Mak aku yang first wish, diikuti kakak dan adik aku, and after that my dad. 

So, 22. Apa achievement setakat ni Farid? Erm, alhamdulillah degree ada, kerja ada. Maybe after this aku nak buy my own car (bayar sendiri full), and juga rumah. Tengok lah ekonomi dulu, kasi stabil. Sekarang ni nak kena pandai manage kewangan, ramai orang muda bankrup sebab mismanaged kewangan diorang. Aku tak nak lah jadi camtu..:-) Kahwin? Erm, so far takde lagi dalam short term plan ni, ikut flow je lah.
Birthday gift from my dad. Sejak zaman student lagi nak buku ni, tapi tak sempat nak beli..:-) Thanks En. Gani.

P/S: Hari ni genap setahun lah nampaknya eh?

No comments:

Post a Comment