Monday, August 4, 2014

Kisah AKU n Photoshoot Raya 2014

Assalamualaikum, hari ni teringin pulak nak update entri pasal sesi photoshoot raya keluarga En. Gani, bertempat di kediaman keluarga kami di Bandar Sungai Buaya, Rawang, Selangor D.E. Kalau korang nak tau, ni lah first time kami buat photoshoot raya, kalau ikutkan tahun-tahun lepas memang takde nak amik gambar ni.
Hai, sayalah owner blog ni..:-)
Diorang ni sejak ada monopod, memang kerja berwelfie je..:-)
Bersama Cik Darina. Dia ni tak single tau, tapi adik dia yang kat sebelah tu single and available lagi..hehe
Bak kata mak, alhamdulillah - so far anak-anak dia semuanya menjadi. :-)
Bergambar bersama research paper masing-masing...hii
Tak sangka pulak yang baju raya aku fit macam ni, pakai nampak besar je. Kamera trick kot..:-p
Eh-eh, romantik-romantik pulak mak bapak aku ni..:-)
Tersenyum simpul semuanya.
Santai
Semua dah kepenatan, maybe sebab hari tu kami semua buat operasi membersihkan rumah, plus esoknya nak hantar adik balik ke Matrik Gopeng.
One more time guys!
Cover album katanya..haha
Ayah suruh pilih satu gambar nak buat frame besar - yang ni macam cantik, but tak formal sangat.
Yang ni pun okay dan formal. Dilemma pulak, takpelah nanti aku mintak consensus. Ni kan negara demokrasi..huu

Jadi itulah cerita malam 2 Ogos kami hari tu. Best jugak berphotoshoot kat rumah sendiri ni, Insya Allah kalau aku ada family sendiri this would be the tradition for every Raya festival. Amin.

No comments:

Post a Comment