Monday, May 3, 2010

Testing..Testing


Hari tu I jalan-jalan la kt town..Suddenly,some gurls dtg..
Gurls: Eh, ni abg Farid kan..
I: Eh bkn la..my name is Fred McBride..you must be salah org..
Gurl 1: Btoi la..Fred McBride just nickname jea kn..
I: Cmne leyh taw nie..
Gurl 2: But,kami forgot la umur abg..leyh kasi taw x..
I: I lahir 26th November 1992..18 diz year..
Gurl2 :Abg ni de sister n adk kn...
I: Yerp..sister umur 19..n adq,something around 14..
Gurl 3: De girlfriend x..
I: Shall I answer such an idiot question..OK,I have not..but I de smpn feeling kt seseorg..SECRETO ADMIRO..
Gurl 3: Bhase pe 2..
I: Itali plus German..ha3x..
Gurl 3: I rase abg ni prnh ade blog dlu kn..where does it go..
I: I have delete that blog...
Gurls:WHY..
I: Bosan la blog 2..lagipun who want to read sejarah..right..
Gurls: That is true..
I: Furthermore, we have wikipedia..So,I rase sia2 je wt blog 2..ha3x..
Gurl 1: Err..abg tgl kt Sg.Buaye lg kea...
I: Skrg nie yea..tp nt I msk UITM Shah Alam..So,bye2 la Crocs..
Gurl2: Owh cm2 kea..
I: Korg nie dr td m'question I nie..pehal plk..
Gurls: Abg..pliz one more question..what is your hobby...
I: Facebooking,bkk wikipedia,men game n lastly bce history book..OK...Bye
I pn lari la drp bdk2 2...2 jea la yg smpt d'owg collect drp q...ha3x,shame on you gurls..

No comments:

Post a Comment