Saturday, February 25, 2017

Kisah AKU n Wedding @ Laman Cinta Nirwana

Assalamualaikum,

Perghh, ni lah rekod monthly update paling teruk dalam sejarah blog aku ni. It's nearing end of February, tapi cuma 2 je entries recorded termasuk yang ni. Seingat aku paling teruk was on June 2010 with 2 entries sahaja. Tapi takpelah, that was almost 7 years ago! Waktu mula-mula aku bertapak dalam industri blogging ni. Seriously beb, I don't like this habit. Takkan nak tunggu ada cerita baru update. Find one!
Well, let's start with update from the Office of Business Development. Several project proposal tiba-tiba on, plus I've been put under BRTKL team again selepas kena release last month.
Yeay, kad akses baru! Muka sombong benor tu. Haha
Melawat site highway baru  Eastern Klang Valley Expressway - This highway will be expected to disperse traffic from heavily congested MRR2. Highway sepanjang 37KM ni ada 5 plaza tol starting from Kajang to Ukay Perdana. Okay, tu je yang aku boleh share. Huu
Quatriz represented AlloyMtd for ITS Conference 2017 di Nexus Connexion, Bangsar South. Aku tak join pun expo ni, saja amik gambar nak penuhkan cerita entry ni. Haha
Pagi tadi aku ikut mak ayah pergi sebuah majlis perkahwinan di Ampang. Jadi penumpang je tadi, I hurt my knee semalam, so malas nak drive..:-)
Majlis berlangsung di Laman Cinta Nirwana, terletak di Ampang Hilir. Kawasan elit ni. Yang kahwin ni pun aku tak kenal siapa sebenarnya. Haha. Setahu aku ni majlis kahwin anak kepada sepupu Opah, Dato Harun. Takpelah, since dah dijemput. Datang makan je lah..:-p
Ikut pun sebenarnya mak ayah yang ajak, takde dalam my weekend plan pun. Kalau tau takde aku breakfast pukul 11 tadi. Buat apa datang orang kahwin kalau perut kenyang. Hee
See. Dah agak mesti pakai baju Melayu. Ni lah budaya yang patut kita amalkan dalam majlis-majlis camni. Ni aku tengok yang datang dressing serupa nak pergi kelab malam. Ohh lupa pulak, this is Ampang! Haha

Okay lah, menutup entri malam ni. Suka aku nak ucapkan selamat pengantin baru kepada Khalis dan pasangannya, Filzah. Semoga ikatan yang dibina kekal dan sentiasa diberkati Allah. Amin In Sha Allah. Alright guys, gotta go now. Nak pergi lepak dengan brothers jap. Adios.

No comments:

Post a Comment