Monday, May 20, 2024

Kisah AKU n Selamat Hari Guru 2024

Assalamualaikum, 

Tanggal 16 Mei 2024 merupakan sambutan hari guru di Malaysia. Of course, aku pun tak terlepas jugak nak meraikan hari yang special ni. Maklumlah dah jadi bapak ni nak tak nak kena bersama-sama juga nak mengucapkan terima kasih untuk insan-insan yang mengajar anak-anak aku kat taska. Yelah, nak mengharapkan aku yang ajar memang kelaut lah budak-budak tu. Huhu
Nak beli gold pendant memang jauh sekali lah. Huhu. Ada lah beli mug, cute notepad dan juga Ferrero Rocher. Okay lah kan, tapi tu lah bila dah beli baru terfikir awat lah aku tak beli merchandise TNG macam Charms tu. Baru rare sikit. Tapi apapun sempat jugak aku buat customized wish card tu, aku lukis tau. Haha
Buat tujuh set jugak malam tu. Empat packs untuk cikgu-cikgu Fariq di Little Caliph BSB, dan juga tiga packs untuk cikgu-cikgu Iman di Taska Anakku Sayang..:-)
Budak-budak ni pun buat artwork untuk cikgu-cikgu diorang.
Fariq bersama artwork Happy Teachers Day. Akhir kata, Selamat Hari Guru untuk guru-guru diseluruh Malaysia dan tak lupa jugak aku nak ucapkan selamat kepada insan-insan yang sabar mengajar aku di:
  1. Tadika KEMAS, Cheras Perdana (1997-1998)
  2. SK Bandar Tun Hussein Onn, Cheras Perdana (1999-2000)
  3. SK Bandar Sungai Buaya, Rawang (2000-2004)
  4. SRA Felda Sungai Buaya, Rawang (2000-2004)
  5. SMK Bandar Sungai Buaya, Rawang (2005-2009)
  6. Universiti Teknologi MARA, Shah Alam (2010-2014)
Jasamu kusanjung. Baktimu kujunjung. Eceh-eceh, bermadah aku malam ni. Huhu
Ni cerita selingan. Wife ada last exam minggu ni, unlike last week aku tengok si Iman je. Laa ni dua ketul ni ada kat rumah. Pagi cam biasa bukak pool. Sambil tengok diorang mandi, bagi makan breakfast jugak.
Layankan je lah. Minggu depan kita naik Cameron ye.
Macam biasa lah pergi mendobi, bukan main seronok lagi tolong masukkan baju dalam dryer. 
Haa, dapat lah aiskrim abah belanja..:-p
Selfie anak beranak before ke destinasi seterusnya.
Basuh kereta. Mula-mula ingat nak basuh kereta time budak-budak tu mandi kolam pagi tu. Tapi lupa pulak sabun kereta dah habis. Okaylah dapat buang masa kat sini, wife habis exam jam 1 petang. Karang duduk rumah macam tongkang pecah jadinya, duduk kat luar ni at least diorang behave sikit. Haha

Okay tu jelah cerita malam ni. Ada satu lagi entri penutup EPL, tapi esok-esok je lah. Lemau dah ni. 

P/S: Newcastle menang lawan Brentford semalam. Tahniah, HWTL!

No comments:

Post a Comment