Monday, October 31, 2016

Kisah AKU n Back Up Plan?

Assalamualaikum,

Minggu terakhir bulan Oktober. Layankan je lah..
Back to HQ. Setelah hampir sebulan I left my desk here due to short 1-month attachment with TnGo, now I'm ready to kick some...errr, nevermind..:-p 
Hari Selasa ada approx. 25 delegations from Taiwan yang datang to visit our R&D office di TPM, recommended by our patron, MDEC. A brief presentation and warm welcome by our General Manager, Mdm. Ainie
Visiting our high end RFID Control Center.
Then to our MTDC RFID Tag Production Plant.
Hari Rabu pulak kena conduct audit. Huhu. Rasa macam tak percaya pulak dapat diberi kepercayaan oleh company to lead the audit team. Tak sia-sia aku buat research mengenai ISO 9001 time kat UiTM dulu. Ada lah sikit knowledge pasal QMS ni..:-)
Malam Sabtu seperti yang dijadualkan. Aku menghadiri sesi untuk menandatangani borang nikah Along di Masjid Ar-Rahmah, Felda Sungai Buaya.
Disaksikan oleh Ustaz Rahim, ayah sebagai Wali dan juga Ustaz Sabri sebagai saksi pertama. 
Mak dengan Along pun ada datang.
Saksi kedua menurukan tandatangannya. Bukan main lebar lagi senyum brader JDT sebelah tu..:-)
Tadi gunting rambut kat saloon Amoi. Bayangkan, last aku gunting rambut time report duty awal bulan 8 hari tu. Haha
Singgah minum di 'Salam Hotel' before concluding minggu terakhir bulan Oktober 2016 ni. Had some good discussion with ayah mengenai plan serius aku untuk beli rumah. Since aku pun takde tanda-tanda untuk berumah tangga buat masa terdekat ni, I'm confident plan untuk berumah ni boleh diteruskan. Amin.

So, November - bulan kelahiranku, banyak benda baik jadi dalam bulan November sepanjang aku hidup. Dan sudah tentu, ada jugak benda yang tak best jadi dalam bulan yang sama. For November 2016, I hope all will be fine. In Sha Allah.

No comments:

Post a Comment