Saturday, September 3, 2011

Kisah AKU n Third Day Syawal 2011

Raya ketiga- most of them mau pulang ke rumah, so, aku mencadangkan agar kami mengambil gambar beramai-ramai, hatiku tersentuh - kalaulah atuk ada bersama kami..

Damia, duduk la diam-diam dulu, aku nak amik gambar opah dengan anak-anak dia dulu..

Haa..ni baru betul.

Along and emak..

Uncle Gani's family..spoil betul la En. Gani, tak reti nak pakai seluar ke..

Uncle Affandi and Cik Ela, cam orang baru kahwin jerp..

Uncle Azman's family - pink ke purple niyh?

Uncle Joehari's family - hero-heronya sangat aktif dan lasak..

Aunty Suriani (Acu Nani)'s family..

Dara pingitan..oops, dara kerr??

Opah dengan cucu-cucunya, tak guna le Faris, kalau dulu, aku lah rasa yang paling tinggi - sekarang ni kau dah beat aku..sob3x.

one happy big family - picture courtesy from acu nani's album.

Epic - senyum manis semuanya..

Aku tak boleh blah betul kalau tengok gambar ni..

candid - ni bukan untuk tujuan cover album MAX 24:7..dang!!

Aiman ni suka mintak dukung je..

p/s : tinggallah kami je dikampung - balik Rawang hari Jumaat..

No comments:

Post a Comment