Sunday, September 25, 2011

Kisah AKU n Akhirnya..

Dah lama tak update blog ni - tak pernah dibuat aku macam ni lagi..sorry ye - minggu ni aku sangatlah busy..

quiz business mathematic.

program LDK, KI, PPW yg baru je habis hari ni..btw, meet "baby domo" yg menemani aku sepanjang program-program anjuran fakulti and UiTM - fyi,ni anak aku tau..best peluk dia.

anak papa dah lapar..bukak mulut ye, jom makan oreo uncle yasin ni..

and finally, of courselah dengan kawad KESATRIA NEGARA..sangat best join benda-benda macam ni - walaupun dah lebih 4 tahun tak berkawad but at least, our platoon are equal - because semua pun takde pengalaman..ha3x

so guys, itulah sebabnya kenapa aku tak update blog minggu ni..insyallah, aku cuba constantkan balik lepas ni..
p/s: nak prepare presentation TITAS hari selasa depan.

No comments:

Post a Comment