Monday, September 5, 2011

Kisah AKU n Naza Talyya

Sampai jugak kat bumi Hang Tuah ni, dah lama tak melawat Melaka Bandaraya Bersejarah ni - aku rasa last waktu aku darjah berapa tah, 4 kot. So, tujuan aku datang Melaka kali ni sebab kakak aku dijadualkan untuk mendaftar di UiTM Kampus Bandar Melaka esok. Kami sekeluarga (kecuali adik aku yang terpaksa masuk balik "penjara" semalam) menginap di Hotel Naza Talyya yang terletak di Jalan Tun Ali, berdekatan dengan Kampus UiTM. Difahamkan, hotel ini merupakan salah satu daripada 3 hotel yang dibangunkan oleh Naza Hotel Management, alah..yang pengedar kereta tu.

Lobi hotel..note that this is only for a short trip.


sedikit gambar yang mewarnai ketibaan kami disini.

a 5 star hotel..no lah, this hotel rated 3 star and it have 112 rooms and suites.

ada free wifi access kat lobi, but kalau dalam bilik - RM 10 per day, malas lah aku ada bawak broadband..

bilik ayor..

difahamkan, malam esok hinggalah khamis - aku akan tidur didalam bilik ni sorang-sorang..erm, cuak pulak memikirkan katilnya ada dua..

main game dulu,tadi dah puas shopping kat Melaka Mall. Malam ni plan nak dok dalam bilik je - actually, aku tak berapa sihat sangat ni, pelik betul. Asal tidur kat hotel, resort etc. mesti penyakit datang..

Esok, entah..sebab mak ayah sure nak hantar kakak aku tu.

No comments:

Post a Comment