Tuesday, September 6, 2011

Kisah AKU n Second Day at Melaka

Damn!! aku tak suka demam waktu tengah sedap berehat kat hotel. Bangun je pagi tadi - mata merah macam setan, hingus kering menguasai bahagian sekitar hidung - aku baru plan nak keluar jalan-jalan kat Melaka sambil parents aku hantar kakak aku untuk daftar UiTM.

aku ingatkan mereka bertiga dah keluar tiba-tiba pintu bilik diketuk (noted that aku tidur sorang-sorang dalam bilik semalam..hu3x), rupa-rupanya along dan parents..ni gambar aku dengan along. Good lukc ye along, study elok-elok - kalau ada pape just call kitorang sebab kami still ada kat sini sampai along habis orientasi..God Speed Along..

sarapan pagi tadi, mengingatkan aku nostalgia kat UiTM waktu time exam and bulan puasa..

Lepas breakfast, aku makan panadol then tertidur - terjaga dalam pukul 1.00. Sangat terkejut bila ternampak kakak aku dalam bilik sebelah. Rupa-rupanya dia balik sekejap lepas mendaftar kolej, katanya ada 10 orang didalam sebuah rumah 3 bilik - tambahnya lagi seorang roomate dia sebaya aku..waah, ada chance ni.

Dalam pukul 4.30, kakak aku pulang ke UiTM diiringi oleh mak ayah - dan ketika itu aku tertidur sehinggalah terjaga semula..

Update blog, check FB then main Napoleon Total War. WTH tul la hari ni, aku tak kira, esok aku nak merayau jugak..

budak demam hari ni..

No comments:

Post a Comment