Sunday, June 23, 2019

Kisah AKU n Quatriz Badminton Nite 3.0

Assalmualaikum,

Cam haram jem tadi. Ingatkan balik lambat boleh escape, serupa je balik petang. Balik lambat tadi, ada tugasan berkenaan dengan audit exercise kami Rabu ni. Malam esok pun nampak gayanya kalau tak settle lagi balik lewatlah gamaknya. Okaylah, nak story sikit aktiviti Jumaat lepas yang aku buat dengan kawan-kawan pejabtlat. It's badminton time baby!
Jumaat tu aku, Afiq dan Azhar gerak dari TPM around jam 9.30 malam. Benda first bila sampai KSL Puchong ni aku cari makan ringan dulu. Lapar beb, macam mana nak main kalau tak makan. Ye lah, dah malam tu asalnya plan tak nak main pun. Dah semua ajak, apa boleh buat. Ikut plan, nak lepak dengan Afiq je malam tu.
 Ramai jugak yang join malam tu. Helmi, Saukani, Ameer, Ridzuan, Azhar, Rizal.
Si Hazim ni lah yang dok paksa aku join malam tu. Nasib baik Afiq pun memang standby kasut, seluar. Tu yang terjebak sekali. Huhu
Aku pulak memang ada je sports gear standby dalam kereta. Tapi tu lah, nak main ni ikut mood. Haha
Game start jam 10 malam. Main satu court je, tukar-tukar partner. Tapi memang kelaut lah semalam. Dah lima bulan beb tak pegang reket. Hentam je lah labu!
Habis game dalam pukul 12, post mortem sekejap sekali dengan collect fees. Lepas tu terus sambung melepak dekat Pelita IOI sampai jam 1.30 pagi.
Pagi Sabtu pulak aku on-duty kat Plaza Tol Loke Yew, ganti Supervisor bertugas yang bercuti. Dah biasa dah cover kerja orang last minute ni. Haha
Buat apa kat sini? Monitor demobilization of RFID Fitment Center BEX Loke Yew kami yang dah tutup operasi sejak 1 Jun yang lepas. Nak mengalihkan kabin dan juga khemah yang ada. 
BEX Loke Yew, you'll be missed. Thank you for your service. FYI, ni merupakan one of four RFID Fitment Center yang terawal seiring dengan KESAS Awan Besar dan juga another two yang juga sudah ditutup di NPE Pantai Dalam dan MEX Salak Selatan. Nanti lah aku cerita separate entry what will happen kat FCs aku ni. Sedih beb. Sobs

Okay, tu entry lain. Habis audit nanti aku story kisah sedih operasi RFID Fitment Center kami tau. Sekarang ni kita pulun maintain ISO company. KPI jugak tu bro. Huu

P/S: 30 Jun ni jugak hari last Rafa Benitez kat Newcastle. Ni pun nak kena buat appreciation post jugak..:-(

No comments:

Post a Comment