Sunday, July 10, 2016

Kisah AKU n New Header!

Assalamualaikum,

Pagi ni ingat nak share sikit moment penting untuk blog aku, Diari McBride ni. Tanggal 10 Julai 2016, aku memutuskan untuk menukar header lama blog ni.
This is the previous header - officially launched on 10th of July 2012, dimana aku masih menuntut di Semester ke-2 di UiTM ketika itu. Penukaran header ini dibuat tepat 4 tahun tarikh ia berkhidmat disini. We'll always miss you!
Haa, introducing the new header untuk Diari McBride - successfully put on live tepat jam 12 tengah malam tadi.

Kenapa ada 100% Offical Stamp tu? Nak tahu kenapa? Sebab ada makhluk gampang yang mempertikaikan aku sebagai the owner of this blog - bukan sahaja blog ni, tapi social accounts yang lain jugak. Bengong betul, dah terang-terang aku run blog ni sejak 2010 lagi..:-)

So, itu sahaja untuk quick entri pada pagi ini. Kepada header baru, selamat bertugas di Diari McBride. Welcome Aboard!

No comments:

Post a Comment