Monday, December 26, 2016

Kisah AKU n New Shoes 2.0!

Assalamualaikum,

Eh, ada pun? Ingatkan tak update blog. Maaf lah ye, aku betul-betul penat minggu lepas. Ni even cuti 3 hari pun bukannya dapat rehat sangat. Banyak spend masa depan laptop je buat kerja yang menimbun tu.
Dah nak masuk 6 bulan kerja baru nak dapat lanyard. Sengal punya Admin, semua gara-gara tak confirm aku based kat mana je..:-p
Eh, foodtruck ni. Hang nak buat business ke bro? Huhu, taklah. Minggu ni berkesempatan visit truck fabricator untuk our Mobile Fitment Center. Tak sabar beb nak tengok hasil idea aku ni...:-)
Since ayah pun dah amik cuti sampai tahun depan. Memang aku stay kat office HQ ni sampai 8 malam. Kerja dah macam robot. Buat pending work, maklumlah BD sorang je sekarang since Syahrul left the company. But it's okay, I still in one piece, right?
Pagi tadi aku ke TESCO nak cari kasut baru. Dulu pun cari kat sini jugak..:-p
Kesian tengok kasut lama aku ni, dah tak serupa kasut. Mana taknya, setahun setengah beb gua pakai dia. Berehatlah kawan, besar jasa hang kat aku. Dengan hang lah aku pergi kerja cari rezeki. Kulit-kulit hang yang tercabut tu lah saksi turun naik karier aku. Dari kena terminated kat Capsource, pastu buat marketing sana sini time di Malpro. Sampailah ke AlloyMtd, dapat kerja pejabat yang selesa sekarang. Sobs
Introducing my new kasut. Pattern lebih kurang je. Murah je, tak sampai seratus pun. Design simple, and yang paling penting bermuncung tajam. My favourite. Kot lah nak beli kasut jadi hantaran. Make sure leather shoe bermuncung tajam. Hehe
Lepas beli kasut, singgah pam minyak. Then tapau lunch dekat KFC. Lama dah tak makan fast food ni. Tapi yang peliknya, tak makan fast food pun badan naik jugak..:-p

Itu lah cerita menambah entri aku petang ni. Bukan apa, memang ingat malas nak update. Tapi takut jadi habit pulak. So, instead of biar blog ni terbiar, jadi aku grab je lah cite yang ada. Haha.

P/S: Tak sabarnya nak tunggu hujung minggu ni..:-)

No comments:

Post a Comment