Sunday, December 4, 2016

Kisah AKU n Karok Time @ Shah Alam

Assalamualaikum,

Semalam aku ke Shah Alam to visit my friends there. Kalau ingat lagi, minggu lepas diorang ada buat surprise datang celebrate birthday aku kat Sungai Buaya ni, tapi macam mak aku cakap - gua tak layan diorang properly pulak. Ada ke bersembang je dalam rumah pastu langsung tak bawak diorang jalan-jalan area Bukit Sentosa ni. Aku yang dihurung serba salah ni pun decide untuk pay them a visit semalam.
Kaki selfie dalam lif office. Haha
Gerak dari rumah sekitar jam 9 malam dan arrived tepat pukul 10. Saja keluar lewat sebab Yat kata dia nak tengok game Chelsea dulu. 
Aktiviti kami simple je. Ingat nak singgah Uptown, tapi memikirkan RM 400 yang melayang buat major servis kereta pagi semalam. Terpaksa lah aku lupakan hasrat berkasut baru. Nanti lah, tunggu gaji next month..:-)
Dah lama tak berkarok dengan bro-bro ni. Seingat aku last, time before puasa hari tu, dalam bulan Mei rasanya.
Dengan RM50, kita dapat 2 jam + free another half an hour. Cool kan? Ingat nak try kat Ole-Ole, tapi tutup awal pulak. Nasiblah ada U8 ni yang operate sampai jam 2 pagi. That's why aku suka lepak karok kat sini..:-)
Selfie seround before pulang ke Sek. 7.
Singgah ngeteh di Khalifah. Ni port lepak zaman study dulu.
November dah habis, so muka aku pun clean balik. As a part of Movembe @ No-Shave November Campaign, organized by American Cancer Society untuk memerangi masalah berkenaan men's health issue, kanser prostat dan juga men's depression. Aku memang join this campaign dengan tak shave for the whole November. Tak selesa jugak banyak sangat bulu kat muka. Tapi bila dah shave nampak macam baby pulak. Haha

So, itu lah cerita minggu ni. Minggu depan it gonna be a hectic week for our family. Majlis kahwin kakak aku is just around the corner. Tak sabar beb nak sambut abang ipar. Hehe. Doakan agar majlis ini berjalan lancar. In Sha Allah.

No comments:

Post a Comment