Sunday, September 29, 2013

Kisah AKU n "Jom Bersukan Bersama Abang Fariz II"

Assalamualaikum semua, aku baru je habis main badminton bersama-sama Abang Fariz dan juga beberapa orang rakan seperjuangan SMF kat Pusat Sukan UiTM tadi. Agak celaru jugak mula-mula sebab masalah miscommunication aku and Abg Fariz petang semalam. Ingatkan tak jadi, tiba-tiba pulak pukul 9 tu Gamo cakap jadi..so, aku makan laju-laju and terus memecut ke Pusat Sukan and sampai dalam pukul 9.15 malam.
Mula-mula tak dapat court sebab dah lewat, so kami main kat court takraw je. Dalam pukul 10 malam baru dapat main kat dalam. Event "wajib" ni sepatutnya disertai oleh rakan seperjuangan from SMF, BACAS, CASS dan STC, but unlike semester lepas - since organisasi ni pun baru je rombak and menampilkan muka-muka baru, so, susah sikit nak gather diorang. Plus, CASS pulak ada program pagi ni.
Yang datang tadi ada lah beberapa kerat je - aku, Aiman, Nik Izzat, Amirfiq, Faizah, Gamo, Faten, Ida dan of course, Abg Fariz yang memang bersemangat untuk mengeluarkan peluh. Event ni dibuat dengan objektif merapatkan ukhuwah diantara tiga organisasi penting yang wujud di FSPPP. Klik link ni kalau nak tengok yang part I punya.
Huu, dah lama tak main badminton ni. Tapi okay jugak lah tadi, menang jugak lah semua game (Maybe sebab Joe takde kot..lol). Eh Farid, apa yang ko ikat kat kepala tu, tangkal ke? Haa, mana ada.- tu tali pengikat spack aku tu. Asyik nak terlucut je..:-)
Aku tak ingat pukul berapa kitorang stop tadi, rasanya dalam pukul 11 kot. Habis je, kami berempat lepak kat Khalifah, sembang-sembang masalah fakulti terutamanya organisasi. Last-last, pukul 2 pagi jugak baru nak balik rumah. Takpe la, hari ni kan hari Ahad. 

No comments:

Post a Comment