Monday, September 9, 2013

Kisah AKU n Semester 5!!

Assalamualaikum semua, hari ni tak nak cerita banyak pun. Letih ni plus tengah takde mood sangat..*sigh*
Permulaan semester yang baru, so susunan bilik tidur pun boleh katakan agak baru jugak..huu, mula-mula je. Dah tengah sem nanti tengok lah camna macam zoo nya bilik aku ni.
Haha, dah besar pun main teddy lagi. Bukan apa, yang Mr.Bean tu mak aku beli dulu time hari jadi aku. Mak tau yang aku memang suka gila tengok Mr. Bean dulu, huu. Yang Minion tu pulak dapat free. Huu
4 - 7 September 2013, aku dan orang-orang kat atas ni menjadi urusetia pelajar merangkap peserta untuk 1 4 All 4 1, sebuah teambuilding yang dijalankan untuk bakal-bakal pemimpin pelajar FSPPP yang terdiri daripada STC, TUNAS SMF, CASS dan BACAS. Overall, teambuilding yang sangat bagus, aku rate 4 out of 5..good job Majlis Rekreasi Malaysia..!!
Dan tadi pulak, 9 September 2013 telah berlangsungnya hari pembukaan untuk semester baru di FSPPP. Aku still memegang jawatan didalam SMF dan bertanggungjawab dalam urusan pendaftaran student baru.
Rutin yang biasa - ada yang jaga makanan, ada yang jadi MC, ada yang assist HEA dan juga ada yang control PA system. Daripada 17 orang SMF, hanya sorang je yang aku tak nampak batang hidung tadi..
Time ni bila sesi pendaftaran dah nak habis. Kami dijemput menikmati juadah pagi kat Meeting Room HEP. Save jugak lah bajet lunch aku..huu
Tadaa!! Ni lah aku di hari pertama semester lima..huu. Sama je kan? Mungkin nampak tua sikit kot..huu
Bersama En. Zul, our mantan Timbalan Dekan HEP. Kami dulu mula-mula bergerak dibawah beliau lah, then disambung bawah Puan Nooriani.
Yang pakai baju kaler pink tu our Pegawai Eksekutif KI, Cik Radziah..Haa, yang ni memang dari awal kami berkhidmat jadi SMF sampailah sekarang still person yang sama.
Lepas makan je, aku and budak-budak Part 5 ada practical briefing dengan Puan Ezrine kat DK2. Naib baiklah dah siap hantar resume dengan borang LI..
Dalam pukul 12, aku, Joe and Pok Jad masuk bilik gerakan jap. Ada briefing untuk program esok iaitu Majlis Perjumpaan Dekan Bersama Pelajar FSPPP. Dapat jadi Biro Pengangkutan which I hate to death, haha. Nama je Biro Pengangkutan, tapi macam biasalah dual role lagi aku kali ni sampai pukul 6.30 petang baru balik rumah tadi..*sigh*, gue capek..huk





No comments:

Post a Comment