Thursday, May 12, 2011

Kisah AKU n 2 Jam Bersama Khaliq n Hardzard


Rutin harian sekarang ni tak pernah berubah, sampai kl, lepak nz jap, breakfast n baca the sun..kalau macam ni la hari-hari, bulat la aku nanti..tapi, pas ni, plan nak buat puasa sunat..thihihi..

Masuk office, lepak lagi kat pantry, tunggu co-workers yang lain, baca buku the malay dilemma pulak..pukul 10 baru la start kerjanya, apa??, kalau ada mapping cam ni(refer gambar ats ni), aku akan buat sikit kerja editing and buat citation(diorang main bantai je buat bibliographies..x ikut standard apa or mla), err,teringat pulak subjek library processing skill hari tu.. semalam, kami hantar tender kontrak then memang takde kerja la kan, so, boss belanja kami semua, aku order fresh juice laa, sebab dah janji dengan khaliq n hadzard nak lunch sesame kat klcc nt..

1.00, aku bergerak ke klcc untuk jumpa diorang and lunch together, dah lama rasanya tak makan macam ni kan guys, last waktu pergi jusco bukit raja lepas exam,last day kita kat uitm..

story pasal experience as a worker kat mereka..sambil2 tu kongsi2 pulak pasal gossip terbaru budak-budak uitm dan ex-roommate..picture credit to mr.khaliq nazeri

ginger beer??tak laaa..err, i remembered one case about beer, donoghue v. stevenson..ha3x

Hidangan lunch kami..semuanya 65.00 termasuk service and government tax..

3.00, aku meminta izin kat diorang untuk bergerak, sebab nak masuk office..dah lambat ni, nak kena “mendaki” tingkat 24 actually, tapi mengikut orang cina, 4 ialah nombor malang, so semua tingkat yang ada nombor 4, diganti dengan capital A ni..23A..

lol..:-)

No comments:

Post a Comment