Sunday, November 8, 2015

Kisah AKU n Spectre 007

Assalamualaikum,
Minggu ni kat ofis agak slow, rutin kerja jalan macam biasa with some addition to train our new team member. Abg Lan still cuti panjang due to knee injury, so everything report to Abdul sekarang. Kelakar bila ingat sepatutnya minggu ni aku dah berehat kat rumah, tapi kena masuk ofis lagi..haha. Okay lah, nak story sikit pasal semalam ni..:-) 
Seawal pukul 7.30 pagi aku dah keluar rumah untuk ke Nilai. Amik adik lelaki aku kat sana, sampai-sampai dalam pukul 8.45 pagi ingat dah siap lah semua. Call tak angkat, ketuk pintu rumah tak bukak. Rupa-rupanya still membuta, nak dekat 2 jam jugak aku tunggu semalam. Tengok gambar kat atas ni, mata dah habis rabak tu. Singgah brunch kat R&R Sungai Buloh.
So, malam tu seperti yang dirancang minggu lepas with Afiq and Dolah, we're going to hangout at Shah Alam for a movie and mengeteh. Outfit Of The Night, simple grey-black combination.
Destinasi yang sama macam hari tu. Aku bukan apa, kalau boleh memang nak escape tempat yang sesak. Lagi prefer mall yang tak ramai orang like Space U8 ni for occasion camni. Nak cari parking senang, visitor pun tak ramai..:-p
Muka-muka ni lagi..haha. Bak kata Afiq, selagi belum kahwin ni lepak lah sampai lebam. Nanti bila dah ada family sendiri you won't regret your bachelor's life, walaupun menghadap orang yang sama setiap minggu..lol
Kalau nak merayau kat Shah Alam, ini lah drivernya. Kalau KL dan area sekitarnya, maaf lah encik..huu
Sampai je terus beli tiket wayang kat MBO and we chose to watch 007 - Spectre. Dah tengok movie dengan lelaki, tak kan nak tengok cerita romance kot, cibai gila..haha
Since next show pukul 10.20, ada lagi setengah jam. Nak karok pun tak sempat, so pekena air panas sekejap.
Sambil tengok Newcastle VS Bournemouth. First away win for Magpies, Howay The Lads!
Bergambar dulu with movie poster. Afiq nak dekat sama dah tu..:-)
My name is Fred. Fred Bond. Hahaha..:-p
Ko tengok betapa lengang nya tempat ni. Tapi ni waktu malam lah, pagi petang aku tak tau pulak macam mana kat sini. Lebih kurang je kot. Spectre habis around 1 AM, after that kami bergerak meninggalkan Bukit Jelutong and menuju ke Shah Alam, lapo doh.
 
Bila dah sampai Shah Alam ni rindu pulak nak makan kat Barra ni. Time belajar dulu selalu beb datang sini makan. Pekena the legendary Nasi Goreng Ayam Barra, memang mengimbau kenangan betul..sobs
Lepak sambil bersembang tentang next plan sampai pukul 3. Before balik Sungai Buaya, singgah KFC kat Sec 7, beli snack plate untuk my brother kat rumah tu. Rezeki ko lah dik KFC sini bukak 24 jam..huu

Macam biasa lalu Guthrie, and sampai rumah around 3.40 pagi. Nasib tak tido lagi budak tu, biasa lah frust menonggeng Chelsea kalah lagi, kesian..haha. Tu aku cakap bola ni bulat. Kadang-kadang kita kat atas, pastu tau-tau kat bawah pulak..:-)

P/S: Dah lah, nak buat database ni. Malam ni gua nak rest.

No comments:

Post a Comment