Monday, November 30, 2015

Kisah AKU n Double Celebration!

Assalamualaikum,

Tak boleh nak tidur pulak mata ni. Mungkin dah sedap tidur lepas Maghrib tadi kot. Buat pulak pekena kopi sambil layan Ong Bak 2. Acano nak tidur tu, haha. Okay lah, malam ni aku nak story sikit pasal my birthday celebration semalam. Takde celebrate mana pun, just makan and some gathering je..:-)
Malam Sabtu celebrate dengan my blood brother. Diorang kata nak belanja karok + dinner. Since kereta Dolah pun tak siap lagi from bengkel and Afiq pulak kerja half day hari tu, aku volunteer tu pick up diorang. Sampai kat Sri Rampai dalam pukul 9.30 PM, Dolah kata ada port karok baik kat sana..:-)
Cheers! Tu teh bunga okayy, korang jangan ingat aku menonggang pulak..haha
Habis karok dalam pukul 11.30 PM, merayau-rayau di KL sekejap before had our late dinner kat Kampung Baru. Kat mana lagi nak makan masakan Melayu kat Kuala Lumpur ni kalau bukan kat sini..:-)
Dinner sambil bersembang mengenai our vacation plan ke Thailand, In sya Allah. Gerak from KL dalam pukul 1.30 PM and sampai rumah exactly setengah jam. Boleh tahan laju jugak aku drive semalam, maybe sebab passengers dah sedap tertidur kot..huhu
And then, petang Ahad pulak celebrate dengan my family kat Bukit Beruntung. Outfit of the day - aku panggil ni baju Treblemaker..huu. Kalau korang tengok Pitch Perfect fahamlah..:-p 
Driver lagi..:-) Bila dah ada kereta ni memang selalu aku provide servis pengangkutan domestik..lol
Mak ayah baru balik from kenduri kahwin anak Uncle Dalian, umur sebaya aku dah selamat jadi bini orang..huu.
Along pulak baru selesai kursus kahwin kat KKB and guess siapa yang datang tadi?
 
Tadaa!! Introducing my bakal abang ipar. Syazwan namanya, rakyat Johor a.k.a JDT..huu
I'm 23 now, walaupun orang yang tak kenal aku selalu buat wild guess yang tersasar. Ada ke muka camni dah ada anak dua orang? Stone ke apa? haha
Souvenir untuk bakal besan. Rugi pulak tak pergi kursus kahwin hari tu, Along cakap ramai je yang datang dengan kawan. Nak ajak blood brother karang kena bahan pulak..huhu
Hujan lebat tadi. Dia punya sejuk tak payah nak cakap. Menggigil aku dalam kereta tadi, dah lah nak terkencing..:-p

Okay lah, dah pukul 1 pagi ni. Kena paksa tidur jugak, karang terlajak tidur baru tau menggelabah.

No comments:

Post a Comment