Tuesday, November 10, 2015

Kisah AKU n Diwali's Eve

Assalamualaikum,

Rasanya belum terlambat lagi untuk aku mengucapkan Happy Deepavali kepada rakan-rakan beragama Hindu especially for my colleague - Lash, Karuna, Poven, David, Samrita, Rani, Lavy and Kavitha. Okay, entri hari ni simple je - what I did last night with my brotherhood kat KL ni..:-)
After work, around 6 aku bergerak from my office at Plaza Sentral ke Setiawangsa. There, we planned to meet kat Jelatek Business Park. Sampai je aku terus ke Ali Maju while waiting for them, kat sini ramai betul college student..:-p
Afiq kerja area Wangsamaju, Dolah pulak Setiawangsa. Aku pulak sesat jauh sampai ke KL Sentral. Nak cari kerja area-area sini jugak lah..:-)
Singgah rehat kat office Dolah dulu. Gila tak rehat, dah 8 jam kerja takkan nak terus lepak kot.
Kadang-kadang rindu nak ada workstation camni. Time jadi Admin dulu lebih kurang camni lah desk aku. Cop company, dokumen tender, petty files etc.. Ahh, good old time..:-)
Sempat power nap setengah jam. Bro ni tak sihat sangat semalam, baru ingat nak belanja karok kat Wangsa Walk..:-)
 Bergambar dulu, bukan senang nak tengok diorang pakai baju camni, huu. 
Thanks Dolah, kasi tumpang ofis. Baru ada energy sikit nak merayau..hehe
Strolling Star Hill, KL Sin City. Pak Arab dah habis conquer area ni.
Singgah makan kat Tom Yam 3000, Kampung Baru. Haa, sini kawasan 100% Melayu. Tapi nampak bohsia Melayu bersepah jugak kat area ni. Memalukan betul. Kalau area BB, Pudu tu takpe lah bangsa lain. Aku takde lah amik port sangat. Ni bila tengok, orang Melayu kita jadi camni, rasa malu jugak lah..:-(
Nampak benor muka sakit bro ni.
Around 2 AM kami pulang menuju ke Sungai Buaya, masing-masing mata dah rabak.

Macam aku cakap, simple entri yang tangkap muat. Semata-mata nak tambah post dalam blog ni..haha. 

No comments:

Post a Comment