Sunday, April 5, 2015

Kisah AKU n Santai Sabtu

Assalamualaikum,

Bulan Mac nampaknya takde rezeki nak hit the board, but permulaan April nampak cerah when I managed to secured one deal (1595 USD) from Malaysia. Tapi entri hari ni, takdenya nak panjang lebar cerita pasal deal tu but aku nak story sikit tentang aktiviti aku dan Brotherhood Rawang semalam. 
Semalam, kami bertiga pergi tengok cerita Fast & Furious 7. Dari minggu lepas lagi si Dolah tu dah booked tiket untuk kitorang, semangat betul..haha 
Memang A+ lah cerita ni, walaupun aku ni jarang tengok cerita-cerita kereta ni but I must admit yang directornya memang deliver movie yang berkualiti tinggi, baik dari segi jalan cerita, penataan bunyi, sampailah impak yang meletup-letup..-)
Lepas je melayan movie, kami beralih ke aktiviti wajib awal bulan iaitu berkarok secara berjemaah. Tapi semalam tak karok tempat biasa, kitorang try port lain but dekat area-area situ jugak. Memang awkward jugak dengan sistem kat sini, tiba-tiba ada remote control pulak, selalunya touch screen je..:-p
Kat port baru ni semuanya okay - harga lebih kurang dengan tempat lama but apa yang best, it comes with refreshment dan juga snacks. Audio superb, mic pun tak banyak problem and yang paling penting lagu mostly updated.
Ni la dia kawan hidup mati aku kat Sungai Buaya, mana ada yang lain dah. Dengan diorang lah tempat nak menyembang, melepak..:-)
Fast & Furious 7 dah bagi A+, port karok yang baru ni pun deserved A+ jugak!
Dalam pukul 11 malam, kami check out and had our dinner kat Rawang. Gila beb! Aku makan semalam Nasi Lemak je pagi tu, around 9 pagi. Memang kebulur tahap gaban, tapi bila makanan dah sampai tak lalu pulak nak habiskan.

P/S: Rasa macam nak tengok bola kat SSA lah, bila next home game?

No comments:

Post a Comment